نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات بسیار مالکان و چابکسواران گنبدی، اظهار کرد: درآمدهای سوارکاری باید با شفافیت برای رفع مشکلات در همین شهرستان و مجموعه سوارکاری صرف شود.

انتقاد شدید شادمهر از عدم شفافیت مالی در سوارکاری/ درآمدها باید در گنبدکاووس صرف شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از فارس از گنبدکاووس، امان‌قلیچ شادمهر امروز در نشست مشترک مسوولان شهرستان گنبدکاووس با مدیر شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور و معاون عمرانی استاندار گلستان با اشاره به اینکه گنبدکاووس مهد سوارکاری و جلوه‌گاه عشق مردم به ورزش است، اظهار کرد: در طی سال‌های متمادی این مردم گنبدکاووس بوده‌اند که با عشق و امید این ورزش را در این منطقه و کشور زنده و پویا نگه داشته‌اند.

وی با بیان اینکه امروز و پیش از جلسه بازدیدی از وضعیت مالکان، مربیان و چابکسواران در مجموعه سوارکاری داشتم، افزود: برای بنده جای سوال است که بعد از ده‌ها سال درآمدهای بسیار مجموعه سوارکاری چرا باید وضعیت اسطبل‌ها، محل تمرین و اسکان مجموعه این‌گونه باشد؟

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه علاوه بر وضعیت بد اسکان این عزیزان مشکل بزرگی در حوزه آب شرب آنها وجود دارد، خاطرنشان کرد: با وجود چاه آب شیرین مربیان و چابکسواران باید مسافت طولانی را برای تهیه آب طی کنند و با محفظه‌های 20 لیتری به محل اسکان منتقل کنند.

شادمهر با غیرمنصفانه دانستن وضعیت در مجموعه سوارکاری گنبدکاووس با وجود درآمدهای بسیار، گفت: این اصلا برای ما قابل قبول نیست که مربیان مشقت بی‌آبی را تحمل کنند و مسئولین مجموعه سوارکاری از آب چاه برای آبیاری شالیزار استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه مجموعه سوارکاری گنبدکاووس شفافیت مالی ندارد، تصریح کرد: به نظر من باید میزان درآمد و مخارج مجموعه سوارکاری گنبدکاووس به طور کاملا شفاف مشخص شده و اینکه چگونه و در چه محلی صرف هزینه می‌شود نیز معین شود.

نماینده گنبدکاووس با اشاره به اینکه بیشترین هزینه برای سرپا نگه داشتن مجموعه سوارکاری و مسابقات با مالکان و مربیان است، اضافه کرد: حال و در کمال ناباوری سهم این عزیزان کمترین بهره‌برداری از منابع و منافع این مجموعه است که کاملا غیرمنصفانه و عجیب است.

گفتنی است در این نشست حجت‌الاسلام محمود ترابی امام جمعه، حجت الله یوسفی رئیس اداره ورزش و جوانان و بهروز نیازی رئیس هیئت سوارکاری شهرستان گنبدکاووس نیز حضور داشتند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار