امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی

طبق آمار سازمانهای بین المللی آسمان ایران امن ترین آسمان خاور میانه است . روزانه 1000 پرواز بین المللی از ایران عبور میکند .

اگر حکم رهبر برای برخورد با داعش صادر شود، مادرانشان را از بدنیا آوردن چنین فرزندانی پشیمان خواهیم کرد

امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء ارتش جمهوری اسلامی ایران در بیستمین یادواره بیست و پنج  شهید النگ از روستای شهرستان کردکوی روز دوشنبه 22/10/93  به سخنرانی پرداختند.

به گزارش گلستان 24 ,  سردار اسماعیلی در سخنرانی یادواره شهدای النگ بیان داشتند : "در تمامی مجالس اجتماعی دلخوری است . تنها مجلسی که در آن دلخوری مشاهده نمیشود مجالس شهداست ."تنها کشوری هستیم که دفاع کردیم نه تجاوز  تنها ملتی هستیم که مروت و ترحم کردیم  و شهید دادیم .

انقلاب ما 5 مرحله برای تکامل دارد . دو مرحله را طی کردیم در مرحله سوم قرار داریم و دو مرحله را در اینده پیش رو داریم .مرحله اول تشکیل انقلاب اسلامی ٰ، تشکیل انقلاب اسلامی یک کارگاه توان سازی است در تمامی عرصه های فرهنگی ، اقتصادی ، اجتماعی و نظامی در کارگاه توانمندسازی قرار گرفتیم که هزینه آن را شهدا پرداختند..

مرحله دوم تشکیل جامعه اسلامی ، مرحله  سوم تشکیل دولت اسلامی است که زمانی محقق میشود که امام رمان (عج) ظهور پیدا کند .مرحله چهارم که در آینده پیش رو داریم تشکیل کشور اسلامی یعنی همان کشوری که امیرالمومنین و ائمه دنبال آن بودند که عدالت سراسر جامعه تحقق یابد.مرحله پنجم تمدن اسلامی است یعنی انقلاب اسلامی را به تمام جهان صادر کنیم و شهدا این مرحله نیز هزینه دادند و برای دین و اسلام شهید شدند و نه برای خاک و وطن .

رئیس پدافند هوایی قرارگاه خاتم انبیا تصریح کردند : امام خمینی فرمودند ما انقلاب را به تمام جهان صادر میکنیم چون انقلاب ما اسلامی است و تا ندای اسلام در تمام جهان طنین انداز نشود مبارزه میکنیم و تا مبارزه با استکبار است ما هستیم .هزینه صدور اسلام به مستضعفین جهان توسط شهدا در طول 8 سال جنگ دفاع مقدس انجام گرفت .

وی افزود افتخار ما این است که رهبر ما از اول تاکنون چه زمانی که رئیس جمهور بود و چه حالا حرفش دو تا نشده و مواضعش تغییر نم یکند . ما افتخار می کنیم رهبر شجاعی داریم .افتخار ما این است در فتنه 88 همه مخالفین دست به یکی شدند اما جوانان پای کار آمدند جوانانی که اگر چه جنگ را ندیدند اما فتنه بزرگی را خنثی کردند.

اسماعیلی گفت : مخالفین فکر می کردند شهادت مساله احساسی و مقطعی است اما نمی دانستند فرهنگ شهادت فرهنگ عاشورایی است و شهدا همه میدان را مبینند و روی میدان مین میرفتند میتواند اتفاقی باشد؟‌ این انتخاب است نه اتفاقی ،‌استقامت و پایداری خانواده شهدا از جنس انتخاب است نه اتفاق .

اسماعیلی گلستان

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء ارتش جمهوری اسلامی ایران بیان کرد اصل  مهم یادواره شهدا اینست که پیرو و ادامه دهنده راه شهدا باشیم ومثل شهدا باید اقتصاد مقاومتی پیاده سازی نماییم . در برابر تهاجم فرهنگی ، ماهواره ها‌، نرم افزار های تخریب گر و فتنه ها هوشیار باشیم .

ما باید به جایگاه و مقام شهدا غبطه بخوریم و هیچ وقت شهدا کمرنگ نگردند باید یادمان باشد به برکت خون شهدا امروز کشور میتواند به خود ببالد . امروز ارتش ، سپاه . نیروی انتظاری جیزی از جهان کم ندارد هرچند ما دنبال جایگاه جهانی نیستم و باید بدانیم چه جایگاهی در دل مردم داریم .در قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا نیروهای ارتش سپاه ، انتظامی و بسیجی حضور دارند .

در جریان دستگیری عبدالمالک ریگی چهار هواپیما از ورودی بندرعباس وارد شده بود که بعد از مشخص شدن هواپیما مورد نظر از ساعت 12:30 الی 1:40 خلبان هواپیما در هوا کلنجار میرفت تا نشستن در فرودگاه را نپذیرد .سیستم های راداری ما در حال حاضر بسیار قوی هستند و هواپیما های بدون سرنشین rq70  امریکا و پهپاد جاسوسی اسرائیل در این رصد و شکار شد .

طبق آمار سازمانهای بین المللی آسمان ایران امن ترین آسمان خاور میانه است . روزانه 1000 پرواز بین المللی از ایران عبور میکند .بعد از ورود هواپیمای به ظاهر مسافربری اما نظامی بین مرز ایران و افغانستان بعد از چندین اخطار مجبور به فرود اجباری کردیم و اگر به اخطار ها توجه نمیکرد مادرانشان را به عزایشان می نشاندیم .

داعش که از خوارج بدتر هستند و خوی حیوانی دارند نخواهند توانست به مرزههای ما تجاوزی کنند و ارتش و سپاه آماده دفاع  در مرزها است و اگر روزی امر ولایت در خصوص داعش صادر شود مادرشان را از بدنیا آوردن چنین فرزندانی پشیمان خواهیم نمود.

ارسال نظر

آخرین اخبار