معاون آموزشی جهاددانشگاهی گلستان گفت: آزمون استخدامی شرکت کار و تأمین متعلق به سازمان تامین اجتماعی با همکاری جهاددانشگاهی برگزار خواهد شد.

آغاز ثبت‌نام آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی در گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ امیرحسین تناور در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: شرکت کار و تامین سازمان تامین اجتماعی به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز در مجموعه های مدیریت درمان تامین اجتماعی و ادارات کل بیمه ای در سراسر کشور در نظر دارد به شکل قرارداد موقت شرکتی اقدام به جذب نیرو کند.

وی افزود: سهمیه استان گلستان در این آزمون جذب ۴۴ نیرو در مشاغل بهیار، کمک پرستار(بهدار) و متصدی خدمات دارویی(دارویار) است.

معاون آموزشی جهاددانشگاهی گلستان بیان کرد: علاقه‌مندان واجد شرایط می توانند برای دریافت دفترچه راهنمای آزمون و ثبت نام به سایت مرکز آزمون جهاددانشگاهی به نشانی https://hrtc.ir مراجعه کنند.

تناور با اشاره به اینکه ثبت نام تا ۱۲ مهرماه ادامه خواهد داشت، گفت: متقاضیان در مدت زمان تعیین شده نسبت به ثبت نام اقدام و از موکول کردن آن به روزهای پایانی خودداری کنند.

وی خاطرنشان کرد: کارت ورود به جلسه آزمون‌ ۲۹ مهر ماه از طریق سایت مرکز آزمون جهاددانشگاهی قابل دریافت بوده و آزمون روز جمعه دوم آبان ماه برگزار خواهد شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار