معاون توسعه مدیریت و منابع زندانهای کشور در سفر یک روزه به استان گلستان پروژه قرارگاه زندان گنبد ومجتمع آموزشی شهید مطهری زندان گرگان را افتتاح واز کانون اصلاح و تربیت بازدید نمود.

سفر یکروزه معاون توسعه مدیریت و منابع زندانهای کشور به استان گلستان

به گزارش گلستان ۲۴ ؛‌ خسرو قهرمانی، معاون توسعه مدیریت ومنابع سازمان زندانهای کشور در سفره یکروزه خود به استان گلستان، از زندانهای گرگان و گنبد بازدید ، پروژه قرارگاه زندان گنبد ومجتمع آموزشی شهید مطهری زندان گرگان را افتتاح  واز کانون اصلاح و تربیت نیز بازدید نمود.

خسرو  قهرمانی که به منظور بازدید از مجموعه زندانهاوارد استان گلستان شده بود  مورد استقبال علیرضا رضوانی، مدیر کل زندانها،معاونین و روسای ادارات در فرودگاه گرگان  قرار گرفت.

وی ابتدا وارد زندان گنبد شده و در جمع کارکنان ساختمان قرار گاه افتتاح نمود سپس از اندرزگاه یک و نانوایی و آشپزخانه صنعتی زندان بازدید نمود.

علیرضا رضوانی در مراسم افتتاح قرارگاه زندان گنبد عنوان نمود : قرارگاه زندان بسیار فرسوده بود ضمن نداشتن استاندارد های لازم ، شایسته خدمت پرسنل کادر یگان حفاظت  نبود  باعث کاهش عوامل نظارتی بر روند امورات می شد برهمین اساس ساختمان جدید از محل درآمدهای حاصل از صرفه جویی به متراژ ۸۰ مترمربع در دو طبقه ، که طبقه فوقانی محل آسایشگاه پرسنل کادر می باشد،را با تلاش وهمت همه همکاران ، با مبلغ۶۰۰۰۰۰۰۰۰ ریال ، که مبلغ ۳۰۰۰۰۰۰۰۰ ریال آن از محل صرفه جویی ها می باشد ساخته شد

درادامه قهرمانی معاون توسعه مدیریت ومنابع سازمان زندانهای کشور ضمن تشکر وقدردانی از اهتمام ویژه مدیرکل استان گلستان درخصوص اهمیت  به محل خدمت کارکنان ،  توجه به پرسنل زندان و ایجاد آرامش روحی و جسمی برای آنان،  ساخت مجموعه ساختمان قرارگاه یگان حفاظت را مورد تأکید قرار داده و بهره برداری از این ساختمان را  مصداق توجه به کارکنان و نیروی انسانی دانست.

در ادامه در یک دیدار چهره به چهره با مددجویان زندان گنبد در جهت شرکت در کلاس های آموزشی و فنی و حرفه ای و بازگشت به جامعه سخنانی ایراد نمود.

وی سپس  از زندان یک هزار نفری گنبد که به لحاظ عدم تخصیص اعتبار عملیات اجرائی آن متوقف می باشد بازدید نمود.

در ادامه سفر وی از کانون اصلاح و تربیت استان و زندان گرگان بازدید نموده و مجتمع اموزشی شهید مطهری زندان گرگان را به مساحت ۲۵۰ متر مربع  که  برخی از مدیران و معلمین آموزش و پرورش  در آن مشارکت داشتند افتتاح نمود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار