رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان تاکید کرد

​نجفی نژاد گفت: گنجینه دفاع مقدس و تجربه در این هشت سال برای مدیریت و آینده کشور بسیار حائز اهمیت است و باید آن را به کار گیریم.

​به کارگیری از گنجینه دفاع مقدس در مدیریت کشور

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، «علی نجفی نژاد» صبح امروز (یکشنبه 6 مهر) در آیین نکوداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس اظهار کرد: دفاع مقدس و جنگی که به ما تحمیل شد در اوایل پیروزی انقلاب اتفاق افتاد و محاسبات ابرقدرت ها و صدام این بود که کشور از نظر نظامی و سازمانی تضعیف شده است و بهترین شرایط برای حمله نظامی به ایران است.

 

رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان ادامه داد: ساقط کردن نظام مقدس جمهوری اسلامی و تصرف و جدا کردن بخش هایی از کشور از جمله اهدافی بود که دشمنان با حمله نظامی در سر داشتند اما روحیه ایثار و فداکاری ملت که در هشت سال دفاع مقدس در محاسبات دشمن لحاظ نشده بود.

 

نجفی نژاد با بیان اینکه گنجینه دفاع مقدس و تجربه در این هشت سال برای مدیریت و آینده کشور بسیار حائز اهمیت است، افزود: باید روحیه جهاد و ایثارگری دفاع مقدس را به نسل های آینده منتقل کنیم و از تحریف آن جلوگیری کنیم.

 

وی گفت: سینه های بسیاری از فرمانده هان هشت سال دفاع مقدس پر از رمز و رازهای هشت سال دفاع مقدس است و این داده ها برای نسل جوانان بسیار کارساز است.

 

رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان با بیان اینکه دشمن به دنبال تحریف حماسه هشت سال دفاع مقدس است، تاکید کرد: باید رشادت های هشت سال دفاع مقدس را بیان کنیم تا نسل جوان با داده های هشت سال دفاع مقدس فاصله نگیرد.

 

نجفی نژاد با بیان اینکه نسل جوان در دانشگاه تشنه شنیدن حقایق هشت سال دفاع مقدس هستند، افزود: امروز در عرصه نبرد علمی، جهاد اقتصادی و جنگ اقتصادی جوانان و دانشجویانی که به خوبی مهارت آموزی می کنند و درس می خوانند کارگشا باشند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار