مدیرکل امور مالیاتی گلستان گفت:

مدیر کل امور مالیاتی گلستان اظهار داشت: 90 درصد از درآمدهای عمومی استان از محل پرداخت مالیات تامین می شود.

تامین درآمدهای عمومی استان از محل پرداخت مالیات

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از رسانه مالیاتی ایران، هزارجریبی، مدیرکل امور مالیاتی استان گلستان، تصریح کرد: در راستای ترویج فرهنگ مالیاتی و افزایش سطح آگاهی مودیان و تعامل با مجامع امور صنفی، اتحادیه‌ها و فعالان اقتصادی، مشارکت مردم در ارایه اظهارنامه مالیاتی به رقم 88 هزار و 15 نفر برای عملکرد سال 98 رسید که 36 درصد رشد مشارکت مودیان در تسلیم اظهارنامه را نشان می دهد.
هزارجریبی افزود: 90 درصد از درآمدهای عمومی استان از محل پرداخت مالیات تامین می شود که صرف آبادانی و توسعه زیرساختها در خود استان می‌گردد.
مدیرکل امور مالیاتی گلستان گفت: میزان وصول مالیات در سال 98 رقم 553 میلیارد تومان بود که این عدد در پنج ماهه سال 99 به مبلغ 240 میلیارد تومان رسید.
وی در ادامه افزود: در راستای سیاست‌های کلان سازمان امور مالیاتی بیش از 603 میلیارد تومان از سال 92 الی چهار ماهه 99 از محل وصول مالیات بر ارزش افزوده به حساب شهرداری‌ها و دهیاری‌ها واریز شده که نشان از مشارکت مردم در عمران و آبادانی شهر و روستای خود دارد .
هزارجریبی هم چنین افزود: امور مالیاتی استان گلستان در راستای هوشمند سازی نظام مالیاتی، تکریم مودیان، افزایش سطح رضایتمندی آن ها و همچنین در اجرای سیاست‌های طرح جامع مالیاتی با پیگیری های مستمر و تلاش های مضاعف توانست چهار هزار و380 متر مربع از فضاهای موجود را بهسازی، تعمیر تجهیز و تکمیل کند و هزار و 550 متر فضای اداری در شهرستان های کلاله، مینودشت، علی‌آبادکتول، بندرگز و بندرترکمن ایجاد شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار