با حضور جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی دبیرستان 12 کلاسه متوسطه دوره اول استعدادهای درخشان در شهرستان گنبدکاووس به بهره برداری رسید.

افتتاح یک باب دبیرستان 12 کلاسه استعدادهای درخشان در گنبدکاووس

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از مدیریت آموزش وپرورش گنبدکاووس، پیش از ظهر روز یکشنبه 6 مهرماه 99 مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گلستان در آیین افتتاح این آموزشگاه گفت: از سال ۷۷ تا به امروز، هزار و ۴۱۵ مدرسه با ۶ هزار و ۹۴۴ کلاس درس در این استان ساخته شده که ۶۰۱ مدرسه آن با مشارکت خیران بوده است.

یاسر لیوانی افزود: امسال ۳۱ مدرسه با ۱۷۲ کلاس درس با هزار و ۵۰ میلیارد ریال اعتبار در حال تحویل به آموزش و پرورش گلستان است که ۲۶ مدرسه آن با مشارکت نیکوکاران ساخته شده است.

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس نیز اظهار کرد: مدرسه ۱۲ کلاسه استعدادهای درخشان گنبدکاووس برای جذب نخبگان دانش آموزی در سطح متوسطه استان گلستان ساخته شده است.

کمال الدین نظر نژاد خاطرنشان شد: این مدرسه با هزینه ای بالغ بر ۵۵ میلیارد ریال تکمیل و به بهره برداری رسیده که ۱۵ میلیارد ریال آن از طریق مشارکت بنیاد علمی و آموزشی قلم چی و الباقی از اعتبارات اداره کل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس گلستان می باشد و امروز با ۲۲۰ دانش آموز محصل افتتاح و به بهره برداری رسیده است.

به گفته وی هم اکنون ۲۳ مدرسه با مشارکت نیکوکاران در گنبدکاووس در حال ساخت، تکمیل و بهره‌برداری است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار