سرپرست دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت شهرستان گنبدکاووس گفت: تنها راه مقابله با دشمنان به ویژه استکبار جهانی تقویت اتحاد و توجه به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب است.

توجه به توصیه‌های رهبری تنها راه مقابله با دشمن است

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از فارس از گنبدکاووس، علیرضا شابدین صبح امروز در نشست نقش علما و روحانیون در تبیین و تحقق بیانیه گام دوم انقلاب بعد از دفاع مقدس در جمع علما اهل سنت شهرستان اظهار کرد: نگاه انقلابی و دینی مردم و رزمندگان اسلام در طول هشت سال جنگ تحمیلی سبب شد تا استکبار جهانی درصدد از بین بردن کشور ایران اسلامی شود.
وی با اشاره به رشادت‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس تصریح کرد: شهدا ایثارگران، جانبازان و رزمندگان اسلام در طول هشت سال جنگ تحمیلی با از خودگذشتگی و رشادت و به تسعی از آموزه‌های دینی این جنگ را به دفاع مقدس تبدیل کردند.
سرپرست دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت شهرستان گنبدکاووس خاطرنشان کرد: نگاه عرفانی به آموزه‌های دینی توسط علما و روحانیون و تبیین رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های شهدا، جانبازان،ایثارگران در هشت سال دفاع مقدس به جوانان سبب تحقق بیانیه گام دوم انقلاب خواهد شد.
وی با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری در همه شرایط و بحران‌های پیش آمده به مردم عزیز ایران بیان داشت: توجه و عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب در هر شرایطی ما را از همه توطئه‌های دشمن به ویژه استکبار جهانی مصون خواهد داشت.
شابدین گفت: تنها راه مقابله با دشمنان به ویژه استکبار جهانی قرار گرفتن در مسیر رهبری، تبعیت از ولایت فقیه و توجه به توصیه‌های ایشان است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار