فرمانده سپاه نینوا گلستان:

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: تا زمانی که فرهنگ عاشورایی و پیروی از ولی فقیه در نیروهای مسلح و مردم ما وجود دارد، این انقلاب شکست‌ناپذیر است.

فرهنگ عاشورایی و پیروی از ولی فقیه  سبب ماندگاری و تداوم انقلاب است

به گزارش گلستان 24 ، سردار رحمت الله صادقی صبح امروز در مراسم رژه هفته دفاع مقدس در گرگان اظهار داشت: تقارن هفته دفاع مقدس با ماه محرم موفقیت‌های بزرگی به همراه دارد چرا که دفاع مقدس مرهون فرهنگ عاشورایی است.

وی افزود: تا زمانی که این فرهنگ عاشورایی و پیروی از ولی فقیه در نیروهای مسلح و مردم ما وجود دارد، این انقلاب شکست‌ناپذیر است.

فرمانده سپاه نینوا گلستان ادامه داد: پس از 39 سال پیروزی انقلاب اسلامی و سیلی محکمی که مردم و نیروهای مسلح ما در دفاع مقدس به استکبار جهانی زده است گستاخی‌ها، تهمت‌ها، توهین‌ها و سخنان سخیف رئیس جمهور آمریکا که در روز گذشته را شنیدید همه نشانگر این است که آمریکا دشمن ماست و هیچ‌وقت نباید به سازش به این ملت امیدوار بود.

وی اظهار کرد: ما راهی جز اینکه مردم ما همواره با بصیرت، معرفت و گوش به فرمان امام زمان خود داشته باشند نداریم.

صادقی اظهار داشت: باید حرکات دشمن را رصد کنیم و بر حرکات دشمن اشراف داشته باشیم چرا که این دشمن درست است که در دفاع مقدس سیلی محکمی خورده و تنبیه شده اما ظاهرا آن تنبیه کفایت نمی‌کند.

صادقی گفت: گفتمان جمهوری اسلامی مبتنی بر گفتمان قدرت است اگر این گفتمان قدرت نباشد قدرت گفتمان به جایی نمی‌رسد و همه نیروهای مسلح همواره باید با حفظ آمادگی خود و ارتقاء سطح توانمندی‌های خود در همه سطوح اجازه داده شده مقام معظم رهبری این آمادگی‌ها را حفظ کنند و همیشه گوش به فرمان باشند.

فرماند سپاه نینوا گلستان تاکید کرد: مردم باید همچنان که در دفاع مقدس نقش به‌سزایی داشتند با ادامه و پشتیبانی از ولایت همواره باید این راه را حفظ کنند چرا که این دشمن، دشمنی‌اش با ما تمام نشدنی است و ما باید با سازوکارهای دفاعی و آموزه‌های دینی و تاسی از فرهنگ عاشورایی این آمادگی را حفظ کنیم.

انتهای پیام/ تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار