بازرسی بهداشتی از ۵ درصد مدارس استان، رسیدگی به بیش از ۴ هزار پرونده در تعزیرات و بازگشایی مجدد ۴ واحد صنعتی راکد در علی‌آبادکتول از جمله خبرهای کوتاه امروز دوشنبه گلستان است.

بازرسی بهداشتی از ۵ درصد مدارس گلستان و چند خبر کوتاه

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایرنا، مدیرکل تعزیرات حکومتی گلستان گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۴ هزار و ۲۷۰ پرونده تخلف از دستگاه‌های متولی در امر نظارت به این اداره کل ارسال شد و در شعب تعزیرات حکومتی استان بر اساس قانون مورد رسیدگی قرار گرفت.

**

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: از مجموع ۲۳ هزار مدرسه استان در نیمه دوم شهریور  ۵ درصد مدارس استان توسط کارشناسان بهداشتی مورد بازرسی قرار گرفت.

**

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گلستان گفت : از ابتدای امسال تاکنون ۴ واحد تعطیل در شهرک صنعتی علی آبادکتول دوباره فعال شد و ۸۰ نفر در این واحدهای تولیدی مشغول به کار شدند.

**

دبیر ستاد اربعین گلستان گفت: موکب هایی که سالهای گذشته از گلستان در مسیر کربلا و نجف مستقر می شدند امسال در استان مستقر می شوند و خدمات بهداشتی ارائه می دهند.

**

معاون میراث‌فرهنگی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان گفت: زلزله ۵.۲ ریشتری صبح شنبه مراوه تپه آسیبی به بناهای تاریخی این شهرستان وارد نکرد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار