سلمان زاده، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان گلستان گفت: ۱۱ هزار لوازم التحریر ایرانی اسلامی در قالب طرح «مشق احسان» بین دانش آموزان نیازمند استان گلستان با همت این قرارگاه توزیع می‌شود.

اجرای طرح «مشق احسان» در گلستان/ توزیع ۱۱ هزار لوازم التحریر ایرانی اسلامی

به گزارش گلستان ۲۴؛ محمدمهدی سلمان زاده در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: از آنجایی که شیوع بیماری کرونا وضعیت معیشت و کسب و کار بسیاری از خانواده‌ها را تحت تأثیر قرار داده است با مشارکت گروه‌های جهادی، خیریه‌ها و سمن‌ها اجرای طرح مشق احسان و اهدای بسته‌های لوازم التحریر بین خانواده‌های نیازمند گلستانی در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه شناسایی دانش آموزان به تفکیک جنسیت و مقطع تحصیلی انجام شده است، افزود: تحویل بخشی از بسته‌ها از سوی گروه‌های همکار ستاد انجام شده و مابقی هم امروز (یکشنبه) انجام می‌شود.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان گلستان با یادآوری اینکه اجرای این طرح از سوی بنیاد احسان ستاد در حال انجام است، ادامه داد: محتویات این بسته ها شامل کیف، دفتر، مداد، خط کش، خودکار و ... بوده و قیمت هر بسته هم حدوداً ۱۵۰ هزار تومان برآورد می‌شود.

وی با این توضیح که بسته‌های لوازم التحریر بین ۱۱ هزار دانش‌آموز نیازمند مناطق محروم گلستان توزیع می‌شود، یادآور شد: پیش از این به منظور کاهش آلام اقشار آسیب دیده از کرونا نسبت به توزیع بسته های معیشتی، مواد پروتئینی و ماسک اقدام کرده بود.

سلمان زاده تصریح کرد: توزیع لوازم التحریر ایرانی اسلامی از دو روز گذشته به همت ۱۰۰ تیم جهادی متشکل از جوانان مومن، انقلابی در سطح ۱۴ شهرستان استان گلستان بین دانش آموزان دختر و پسر مقطع ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان در حال انجام است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار