حجت الاسلام طاهری گفت: نقش نخست در پیروزی های نورانی دفاع مقدس را امام راحل برعهده داشتند و دنیا با فرماندهی، مدیریت و مدل جدیدی از جنگ در دفاع مقدس رو به رو شد.

امام راحل نقش نخست پیروزی های نورانی دفاع مقدس را برعهده داشت

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، حجت الاسلام«سیدعلی طاهری» صبح امروز(دوشنبه 7 مهر) در ششمین یادواره 75 شهید طلبه و روحانی استان گلستان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: بالاتر از جهاد شهادت در راه خداوند است.

 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گرگان ادامه داد: شهادت جایگاهی است که ائمه بزرگوار با همه مقامی که داشتند برای شهادت دعا می کردند و جایگاه شهدا از این دعای معصومین(علیه السلام) مشخص می شود.

 

حجت الاسلام طاهری با بیان اینکه خداوند در قرآن کریم بیان می کند که شهدا مرده نیستند و زنده هستند و نزد پروردگار خود روزی دارند، گفت: در طول تاریخ اسلام روحانیت و مبلغان دین جزو پیشگامان عرصه مجاهدت در راه خدا بودند و بالاترین آن پیامبر مکرم اسلام (صلی الله علیه و آله وسلم) بود.

 

وی افزود: اگر امروز از تاریخ اسلام با خبر هستیم مدیون روحانیون و مبلغین دین هستیم که جان خود را برکف دست گرفتند و امروز اسلام با این ویژگی به دست ما رسیده است.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گرگان تاکید کرد: در قبل از دفاع مقدس رشادت های روحانیون و مبلغان دین را در تاریخ می خواندیم اما در دوران انقلاب اسلامی این جانفشانی ها را با چشم خود دیدیم و مقام معظم رهبری فرمودند در دفاع مقدس از چیزهایی که در مورد آن غفلت شده است نقش حضرت امام راحل است.

 

حجت الاسلام طاهری تاکید کرد: نقش نخست در پیروزی های نورانی دفاع مقدس از امام راحل برعهده داشتند و دنیا با فرماندهی و مدیریت و مدل جدیدی از جنگ در دفاع مقدس رو به رو شد و به این موضوع آنچنان پرداخته نشده است.

 

وی گفت: تبیین جایگاه معنویت در دفاع مقدس از موضوعات دیگری است که باید به آن بپردازیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار