ملک شاهکوهی به ضرورت نقش آفرینی در گام دوم انقلاب اسلامی تأکید کرد و گفت: باید بتوانیم در گام دوم انقلاب اسلامی فرامین مقام معظم رهبری را در جامعه تبیین کنیم.

ضرورت نقش آفرینی در گام دوم انقلاب اسلامی

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، سردار «علی ملک شاهکوهی» ظهر امروز(دوشنبه 7 مهر) در آیین نکوداشت پیشکسوتان عصر جهاد و شهادت در استان گلستان اظهار کرد: ۴۰ سال نخست انقلاب را با تمام تلخی ها و سختی ها سپری کردیم و مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب به ملت ایران بشارت دادند که در گام دوم انقلاب شرایط ما بهتر از گام نخست انقلاب اسلامی خواهد بود.

 

فرمانده سپاه نینوا گلستان ابراز داشت: عقل انقلاب اسلامی در چهل سالگی کامل شده است و در طول ۴۰ سال گذشته در قانون گذاری، تحریم، جنگیدن، اقتصاد و غیره تجربه بدست آوردیم.

 

ملک شاهکوهی تأکید کرد: انقلاب اسلامی براساس شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی شکل گرفته است و وابستگی به غرب و شرق خارج از شعار و آرمان انقلاب اسلامی است.

 

وی افزود: سیستم ها و تجهیزات نظامی که در آغاز جنگ در اختیار داشتیم برای آب و هوای خوزستان نبود و غنیمت های جنگی که از عراق بدست می آوردیم در طول جنگ به کارگیری می شد.

 

فرمانده سپاه نینوا گلستان تاکید کرد: انقلاب اسلامی، استقرار نظام اسلامی و حکومت اسلامی، ایجاد تمدن نوین اسلامی، استقرار حکومت جهانی اسلامی پنج مرحله ای است که امام راحل با پیروزی این انقلاب ترسیم کرده است.

 

ملک شاهکوهی با بیان اینکه این انقلاب به هیچ فردی وابسته نیست، افزود: در سال 1400 باید ایجاد تمدن نوین اسلامی محقق شود و هرچه در انتخاب خود کمتر اشتباه کنیم، می توانیم به این مسیر نزدیک تر شویم.

 

وی بر ضرورت نقش آفرینی در گام دوم انقلاب اسلامی تاکید کرد و گفت: باید بتوانیم در گام دوم انقلاب اسلامی فرامین مقام معظم رهبری را در جامعه تبیین کنیم. 

 

فرمانده سپاه نینوا گلستان تاکید کرد: دفاع مقدس را نه ارتش و نه سپاه می توانست اداره کند لذا امام راحل جنگ را به مردم واگذار کرد و اگر این مهم اتفاق نمی افتاد جنگ به شکست منجر می شود و امروز نیز تنها گروهی که می تواند مردم را حول محور انقلاب جمع کند پایگاه بسیج است.

 

ملک شاهکوهی تصریح کرد: در گام دوم انقلاب باید انتخاب اصلح و با حضور حداکثری شکل بگیرد و در این مسیر 80 میلیون بسیجی باید در کشور پای کار باشند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار