مدیر جهاد کشاورزی گالیکش گفت: این پروژه با اعتبار ٢۵ میلیارد ریال احداث می‌شود و با بهره‌برداری از این طرح حدود ۵ نفر شاغل می‌شوند.

آغاز عملیات احداث دامداری صنعتی ۶٠٠ رأسی گوسفند داشتی در گالیکش

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما، مدیرجهادکشاورزی در حاشیه مراسم آغاز عملیات احداث دامداری صنعتی ۶٠٠ رأسی گوسفند داشتی در گالیکش، گفت: گسترش واحدهای تولیدی و حمایت از سرمایه گذاران وظیفه دولتمردان و دستگاه‌های اجرایی بوده و در راستای تحقق شعار سال ٩٩ کلنگ احداث دامداری ۶٠٠ راسی در گالیکش زده شد تا سرآغاز تحولی عظیم در عرصه رونق دامداری و اشتغالزایی در این منطقه باشد؛ فلذا روند اخذ تسهیلات باید در زمان کوتاهتری انجام و مشکلات اجرای طرح با سرعت بیشتری رفع شود.

برات آشورفارسیانی افزود: دامداری گوسفند داشتی در زمینی به مساحت ٣۶٠٠ متر واقع در ینقاق احداث و تمامی اقدامات لازم برای اجرای این طرح انجام شده است.

وی افزود: با ایجاد واحدهای تولیدی و صنعتی در گالیکش و گسترش آن باعث افزایش رونق و در نتیجه خودکفایی در تولید محصولات و فرآورده‌های جانبی خواهیم شد.

وی گفت: این پروژه با اعتبار ٢۵ میلیارد ریال احداث می‌شود و با بهره‌برداری از این طرح حدود ۵ نفر شاغل می‌شوند. احداث دامداری مذکور تا خرداد ماه سال آینده تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار