نماینده مردم چهار شهرستان‌ مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه‌تپه در مجلس شورای اسلامی "علیرضا رزم حسینی" گزینه پیشنهادی رییس جمهور برای تصدی وزارت صنعت، معدن و تجارت را فردی مجرب و با سوابق مدیریتی خوب ارزیابی کرد.

نماینده مجلس: رزم حسینی گزینه شایسته‌ برای وزارت صنعت است

به گزارش گلستان ۲۴؛ رضا آریان‌پور روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: رزم حسینی سوابق و رزومه مدیریتی خوبی از جمله استانداری دو استان مهم و پهناور کرمان و خراسان رضوی، مدیرعاملی برخی مجتمع ها و شرکت‌های تولیدی صنعتی بویژه در حوزه ماشین آلات راهسازی، فرمانده یگان‌های نظامی در دفاع مقدس، نائل شدن به افتخار جانبازی و دریافت نشان فتح از مقام معظم رهبری را در کارنامه دارد.

نماینده مردم شهرهای شرقی استان گلستان افزود: این مدیر مجرب و شایسته در دوران تصدی استانداری کرمان و خراسان رضوی توانست در جذب سرمایه گذاری و توسعه صنعت و ایجاد اشتغال بسیار موفق عمل کرده و بدون تردید می‌تواند چنین اقداماتی را در دیگر استان‌های کشور از جمله گلستان و توسعه صنعت منطبق با کشاورزی و حفظ محیط زیست این استان شمالی انجام دهد.

دکتر آریان‌پور با بسیار مهم دانستن وزارت صمت و نقش این وزارتخانه در کنترل بازار و نابسامانی قیمت‌ها در آن از جمله در بحث قیمت خودرو، مواد اولیه تولید، ساماندهی واردات و حمایت از تولیدات داخلی، اضافه کرد: مشخص شدن وزیر این وزارت‌خانه بدون تردید می‌تواند به نابسامانی در برخی حوزه ها که سبب نارضایتی و ناامیدی مردم شده،سامان بخشد.

وی تصریح کرد: البته یکسال زمان برای وزیر صنعت، معدن و تجارت با توجه به تحریم‌ ظالمانه دشمن زمان کمی برای ایجاد تحول است اما انشاالله با همراهی دولت و مجلس مشکلات بازار کاهش خواهد یافت.

نماینده مردم چهار شهرستان مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه‌تپه در مجلس شورای اسلامی همچنین با بیان اینکه اداره وزارت مهم و حساس صمت با سرپرست مفید فایده نیست، ادامه داد: اکثریت نمایندگان مجلس به این نتیجه رسیده‌اند که بایستی وزیر صمت هرچه سریعتر مشخص شود.

آریان‌پور ابراز امیدواری کرد که نمایندگان مجلس در بررسی صلاحیت گزینه پیشنهادی وزارت صمت که قرار است، صبح سه‌شنبه هشتم مهرماه برگزار شود، به رزم حسینی رای اعتماد دهند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار