نماینده مردم شهرستان های مینودشت، کلاله، گالیکش و مراوه تپه در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح مسکن مهر در استان مشکلات زیادی دارد و در برخی شهرها هنوز تحویل داده نشده است.

طرح مسکن مهر در گلستان با مشکلات زیادی مواجه است

عبدالکریم رجبی شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای اداری استان گلستان که با حضور رییس جمهور در استانداری گلستان برگزار شد گفت: تکمیل سد نرماب خواسته دیرینه مردم گالیکش بوده است.

رجبی افزود: افتتاح مرکز درمانی در شهرستان مراوه تپه تحول بزرگی در این شهرستان ایجاد خواهد کرد.

به گزارش گلستان 24،وی با تشکر از راه اندازی راه آهن گرگان – اینچه برون اظهار کرد: راه اندازی این راه آهن تحول عظیمی در حوزه اقتصاد استان گلستان ایجاد می کند و درخواست می کنم فرجه زمانی برای راه اندازی عملیات ساخت راه آهن گرگان به مشهد را اعلام کنید.

وی به پروژه مسکن مهر در استان اشاره و خاطرنشان کرد: برخی از مسکن های طرح مسکن مهر در استان مشکلات زیادی دارد و در برخی شهرها هنوز تحویل داده نشده است و در برخی شهرها دچار مشکلات عدیده ای است.

نماینده مردم شهرستان های مینودشت، کلاله، گالیکش و مراوه تپه در مجلس شورای اسلامی به فرودگاه های استان نیز اشاره کرد و گفت: فرودگاه گرگان در توسعه استان نقش مهمی دارد و فرودگاه کلاله باوجود داشتن تجهیزات لازم، برای از سرگیری پروازها با مشکلاتی مواجه است.

ارسال نظر

آخرین اخبار