یکم بهمن برگزار می شود؛

دبیر چهارمین یادواره شهدای گردان حمزه سیدالشهدا (ع)از برگزاری چهارمین یادواره شهدای گردان حمزه سید الشهدا (ع) در شهرستان گرگان خبر داد.

برگزاری چهارمین یادواره شهدای گردان حمزه سیدالشهدا (ع) در گرگان

به گزارش گلستان24،محمود خطیر، دبیر چهارمین یادواره شهدای گردان حمزه سیدالشهدا (ع) در خصوص برگزاری این مراسم در شهر گرگان گفت: ستاد مرکزی یادواره 313 شهید گردان حمزه سیدالشهدا(ع) در استان مازندران مستقر است و امسال این یادواره در شهر گرگان برگزار می‌شود.

یادواره شهدای گردان حمزه سیدالشهدا (ع) در گرگان

وی افزود: این یادواره بنا بود در 14 آبان برگزار شود اما به دلیل همزمانی با راهپیمایی عظیم اربعین به تعویق افتاده و در روز اول بهمن 94 در مصلی وحدت گرگان برگزار می‌شود.

دبیر چهارمین یادواره شهدای گردان حمزه سیدالشهدا (ع)  تصریح کرد: استان گلستان 3 سردار شهید صادق مکتبی، محمد ملک و داود شیخ هدایتی را به دفاع مقدس و انقلاب اسلامی تقدیم کرده است.

خطیر اظهار کرد: گردان حمزه سیدالشهدا(ع) در استان گلستان 30 شهید شناسایی‌شده دارد و درمجموع 3 استان شمالی 313 شهید در این گردان دارند.

لازم به ذکر است، از 30 شهید استان گلستان در گردان حمزه سیدالشهدا (ع) گرگان 14 شهید، علی‌آباد 4 شهید، گنبدکاووس 11 شهید و کردکوی یک شهید را تقدیم انقلاب کرده‌اند که هنوز این تعداد قطعی نبوده و احتمال افزایش آن زیاد است.

/کاسب امین

ارسال نظر

آخرین اخبار