دومین جلسه شورای ترافیک شهرستان آق قلا در سال جاری برگزار شد.

دومین جلسه شورای ترافیک شهرستان آق قلا در سال جاری برگزار شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان آق قلا، صبح امروز یکشنبه سیزدهم مهر ماه، دومین جلسه شورای ترافیک در سال جاری با محوریت گزارش اقدامات راهداری و حمل و نقل جاده ای و تشریح برنامه های اجرایی شهرداران،ارائه برنامه جامع کاهش تصادفات در سال 99،اصلاح معابر شهری،نصب سرعت کاه در نقاط درون شهری و برون شهری و کاهش بار ترافیکی، به ریاست"امیر شیر توماج" فرماندار و با حضور مدیران ادارات،نهادها و کارشناسان دستگاههای اجرایی عضو در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

فرماندار شهرستان آق قلا در این جلسه ضمن اشاره به اهمیت شورای ترافیک و اجرایی نمودن مصوبات این شوراء،خواستار فرهنگ سازی در زمینه ساماندهی ترافیک شد و اظهار کرد: فرهنگ سازی، هم افزایی و همکاری مردم و مسئولان تنها راهکار برون رفت از مشکلات ترافیکی است.

رئیس شورای ترافیک شهرستان آق قلا افزود: استانداردسازی معابر، تسهیل ترافیک در شهر و ایمن‌سازی معابر عمومی در راستای حفظ ایمنی و امنیت جان عابران پیاده و رانندگان از اهداف شورای ترافیک است ازاینرو رضایت عمومی مردم اعم از رانندگان و عابران با اجرای طرح‌های کارشناسی شده باید راهکار اصلی این شورا باشد.

"توماج" در خاتمه سخنان خاطر نشان کرد: بدون تردید کاهش سوانح رانندگی و افزایش ایمنی و پایدار سازی آن نیازمند تلاش جدی و بی وقفه،عزم همگانی و از همه مهمتر به کار گیری ساز و کار مدیریتی است.

نصب سرعتکاه در ورودی مدارس شهری و روستائی،خط کشی معابر داخل و خارج شهر،ساماندهی خودرو های سواری روستائی،ساماندهی تاکسی های درون شهری،ایمن سازی محورهای مواصلاتی،اقدامات فرهنگی در راستای ارتقای فرهنگ ترافیک،هدایت ماشین های سنگین جهت تردد از مسیر کمربندی شهر در دومین جلسه شورای ترافیک شهرستان آق قلا،مورد بحث و تبادل نظر مسئولین دستگاههای اجرایی قرار گرفت.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار