رئیس راهداری و حمل و نقل کلاله:

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان کلاله گفت: در سال گذشته این اداره چندین پروژه تراشه برداری در محورهای مختلف شهرستان را در دستور کار قرار داد.

راهداری چندین پروژه سنگین را در کلاله عملیاتی کرد/ دور برگردان سوم محور سه راهی کلاله احداث می شود

به گزارش گلستان 24 ؛  قاسم دبوری در گفتگویی گزارشی از عملکرد اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان کلاله اعلام کرد و گفت: ایمن سازی سه راهی کلاله شامل اجرای بلوک مفصلی به طول 6 کیلومتر، دو دستگاه دور برگردان، روکش آسفالت، ایجاد شیار لرزاننده، نصب تابلوهای اطلاعاتی و دیگر موارد با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 500 میلیون تومان انجام شد.

خط کشی بیش از 100 کیلومتر از محورهای شهرستان

وی افزود: خط کشی محورهای اصلی شهرستان از کلاله تا سه راهی، کلاله تا چاتال و راه های روستایی قوجمز به یکه قوز، گوگجه به عزیزآباد و یل چشمه و همچنین مسیر خالد نبی به گچی سو با طول بیش از 100 کیلومتر نیز از جمله اقدامات صورت گرفته است.

رئیس اداره راهداری کلاله تصریح کرد: با شناسایی نقاط پر حادثه شهرستان در محورهای دهنه، تمرقره قوزی، گوگجه و صوفیان تابلوهای اطلاعاتی و هشدار دهنده، چراغ چشمک زن نصب و شیارهای لرزاننده ایجاد شد.

عملیاتی کردن چندین پروژه سنگین در شهرستان

دبوری با بیان اینکه در سال گذشته چندین پروژه سنگین را در دستور کار قرار دادیم، گفت: تراشه برداری تنگه جاده صوفیان، شانه سازی را روستایی صوفیان، تراشه برداری تپه ماهورهای محور خالدنبی(ع) در محل قوس های قائم و افقی، خاک ریزی نقاط پست مسیر خالدنبی به منظور افزایش میدان دید در محل پیچ ها و خاک ریزی لبه های پرتگاهی روستای قره آقاچ از پروژه های بزرگ قابل ذکر است.

رئیس این اداره اظهار داشت: لایروبی دهانه پل ها، ایجاد قنو به منظور کنترل و هدایت آب های سطحی، لکه گیری آسفالت راه های اصلی و فرعی، پاکسازی حریم راهها، تذکر و جمع اوری دست فروشان عامل ایجاد خطر در مسیر راهی نیز از جمله فعالیت های این اداره در سال گذشته بود.

برف باعث مسدود شدن راهها نشد

وی با اعلام اینکه این اداره در مواقع بحرانی پا به پای مسئولین ستاد بحران شهرستان به مردم خدمات رسانی می کند، افزود: در زمستان سال گذشته با توجه به برف روبی های انجام شده، در مسیر های این شهرستان شاهد بسته شدن مسیر نبودیم.

28 نفر از پرسنل راهداری در طرح نوروزی فعالیت می کنند

دبوری به طرح نوروزی سال 97 پرداخت و گفت: 11 دستگاه ماشین آلات و 28 نفر از پرسنل این اداره در حال انجام فعالیت های طرح نوروزی سال 97 هستند.

احداث دوربرگردان سوم سه راهی کلاله

وی به برنامه های مدنظر این اداره در سال 97 پرداخت و ادامه داد: احداث دوربرگردان و ایمن سازی سه راهی کلاله و روکش روکش راه های روستایی از جمله برنامه های مدنظر برای سال 97 است.

دبوری ادامه داد: روکش آسفالت یاد شده در کمیته برنامه ریزی مصوب شده است ولی تمام این اقدامات بستگی به تخصیص اعتبارات دارد.

سلیقه مردم در استفاده از وسایل نقلیه تغییر کرده است

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان کلاله اشاره ای به بخش حمل و نقل جاده ای شهرستان داشت و گفت: در این شهرستان دو شرکت تعاونی اتوبوس رانی و یک شرکت تاکسی رانی برون شهری وجود دارد.

وی تصریح کرد: با توجه به تغییر سلیقه مردم به استفاده از خودروهای سواری و با توجه به فرسوده بودن ناوگان مینی بوس رانی شهرستان، این موضوع باعث ایجاد مشکلات زیادی برای مینی بوس رانان کلاله شده است.

سرقت چراغ های سولار معضل شده است

دبوری سرقت تابلوهای علائم و چراغ های سولار که قیمتی بیش از یک میلیون تومان دارند را یکی از معضلات این اداره در شهرستان دانست.

انتهای پیام/


منبع : گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار