از سوی کانون گلستان و در آغاز هفته‌ ملی‌ کودک؛

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان همزمان با شروع هفته ملی کودک فراخوان مهرواره ملی «پرواز لالایی‌ها» را با هدف ترویج میراث معنوی لالایی، احیای لالایی‌های اقوام و خلق آثار جدید منتشر کرد.

فراخوان مهرواره «پرواز لالایی‌ها» منتشر شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از اداره‌کل روابط عمومی وامور بین‌الملل کانون، این مهرواره ملی در چهار گروه سنی «کودک»، «نوجوان»، «پدرها و مادرها» و «پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها» برگزار می‌شود.
بر اساس فراخوان مهرواره «پرواز لالایی‌ها» علاقه‌مندان می‌توانند تا ۳ اثر را در قالب فایل صوتی یا تصویری به‌همراه متن لالایی و مشخصات کامل صاحب اثر تا پایان آذر۱۳۹۹ در سایت golestan.kpf.ir بارگذاری  کنند یا به شماره واتس‌اپ ۰۹۳۳۳۸۴۳۹۳۱ و بخش پیام خصوص اینستاگرام کانون گلستان به آدرس: kanoonparvaresh_golestan ارسال کنند.
 بر اساس این خبر ملاک‌های داوری لالایی‌ها، خلق آثار جدید و امروزی بر اساس ذائقه و نیاز کودک، بیان واضح و مسلط (وضوح صوت و تصویر)، استفاده از گویش‌های محلی، خلاقیت در اجرای اثر و رعایت ریتم در اجرا تعیین شده است.
لازم به یادآوری است نتایج این مهرواره ملی بهمن‌ ۱۳۹۹ هم‌زمان با دهه مبارک فجر اعلام خواهد شد و به ۵ اثر برتر در هر بخش جوایزی اهدا می‌شود.
علاقه‌مندان برای آگاهی بیشتر از مقررات این مهرواره می‌توانند به پایگاه خبری کانون به نشانی kanoonnews.ir مراجعه کنند و درصورت لزوم با تلفن دبیرخانه به شماره ۰۱۷۳۳۵۵۹۴۲۵ تماس بگیرند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار