معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان ازارسال کاروان اقلام و تجهیزات ورزشی و بهداشتی با شعار مهر بانشاط خبر داد.

ارسال کاروان اقلام و تجهیزات ورزشی و بهداشتی با شعار مهر با نشاط در استان گلستان به ارزش 10000 میلیارد ریال

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش گلستان، صبح روز یکشنبه 13 مهرماه 99  ارسال کاروان اقلام و تجهیزات ورزشی و بهداشتی شهرستانهای استان با اولویت مدارس کم برخوردار انجام شد.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان گفت: این کاروان شامل اقلام و تجهیزات ورزشی و بهداشتی با ارزش ریالی بالغ بر ده میلیارد ریال که از منابع استانی و وزارتی تامین گردیده که شامل: 8500 عدد انواع توپ های ورزشی، 300 عدد ترازو، 500 عدد قد سنج و 100000 هزارعدد اقلام بهداشتی در قالب 450 بسته بهداشتی که شامل: 41000 هزار عدد ماسک، 23000 هزار عدد گاز استریل، 23000 عدد پد الکلی، باند و .... می باشد.

طبرسا گفت: در راستای کیفیت بخشی و اجرای مطلوب درس تربیت بدنی و تجهیز مدارس این اقلام و تجهیزات ورزشی خریداری شده است که لازمه اجرای مطلوب فعالیت های حرکتی دانش آموزان در مدرسه  و کلاس درس  می باشد و همچنین در تامین سلامت جسمانی و روانی دانش آموزان نقش موثری ایفا می کند.

وی افزود: در این راستا اقدامات سلامت محور از جمله طرح پیشگیری و کنترل وزن و چاقی گام مهم دیگری است که می تواند نوید بخش جامعه سالم در گرو داشتن دانش آموزان سالم باشد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار