باحضور مسئولین استانی وشهرستانی آیین تجلیل ازدانش آموزان نخبه گرگانی در کنکورسراسری 99 برگزارشد .

آیین تجلیل از دانش آموزان گرگانی افتخار آفرین در کنکورسراسری 99

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از مدیریت آموزش وپرورش شهرستان گرگان، عصرروزشنبه 12مهر99 آیین تجلیل از دانش آموزان نخبه گرگانی که موفق به کسب رتبه های تک رقمی و دو رقمی درکنکورسراسری شده بودند، درمرکزآموزشی رفاهی فرهنگیان با اهدای لوح تقدیر وهدیه ای به رسم یادبود ازطرف نمایندگان مردم گرگان وآق قلا درمجلس شورای اسلامی و مدیریت آموزش وپرورش شهرستان گرگان تجلیل به عمل آمد.

این مراسم با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان، نمایندگان مردم گرگان، آق قلا و علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی، معاون سیاسی امنیتی استانداری گلستان، مسؤلین استانی و شهرستانی و جمعی از دانش آموزان و اولیا دانش آموزان برگزار شد.

احسان گوهری راد مدیرکل آموزش و پرورش گلستان در این همایش گفت: کسب دو رتبه تک رقمی در کنکور سراسری در استان گلستان و رتبه های دو رقمی و سه رقمی در آزمون کنکور سراسری مایه مباهات آموزش و پرورش گلستان شد.

گوهری راد افزود: وقتی تعداد زیادی از دانش آموزان استان گلستان حائز رتبه زیر 100 و 500 شدند نشانه پویایی و توانایی است که در نهاد آموزش و پرورش استان گلستان به وجود آمده است و نشانه توانایی معلمان ما به شمار می رود.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان ابراز داشت: آموزش و پرورش براساس سند تحول بنیادین و منویات مقام معظم رهبری نیاز به دانش آموزی دارد که در هر 6 ساحت علمی، اخلاقی، معنوی و معرفتی، آموزشی و فرهنگی دارای رتبه بالایی باشد.

غلامرضا منتظری نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دانش آموزان نخبه موفقیت در کنکور سراسری را نقطه آغاز بدانند در ادامه گفت: نخبگان استان گلستان برای موفقیت از دیگر نخبگان کشور که توانستند در کنکور سراسری حائز رتبه برتر شوند الگو بگیرند.

رمضانعلی سنگدوینی نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی نیز اظهار داشت: این دانش آموزان نخبه از تفریح و خواب برای موفقیت گذشتند تا بتوانند در کنکور سراسری به نتیجه دلخواه برسند. 

وی با بیان اینکه امنیت و پایداری کشور امروز به واسطه خون شهدا است افزود: کسب این رتبه ها در کنکور سراسری با از خودگذشتگی والدین این دانش آموزان رقم خورده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار