رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان گفت: 13 آبان یکی از ایام فاخر ملی و انقلابی است که باید همواره فریاد استکبارستیزی را تداوم ببخشیم.

13 آبان یکی از ایام فاخر ملی و انقلابی است/ فریاد استکبارستیزی را تداوم ببخشیم

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از فارس از گرگان، حجت‌الاسلام احمدرضا احمدی صبح امروز در نشست هم‌اندیشی و برنامه‌ریزی ایام‌الله 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی که به‌صورت ویدئو کنفرانس در استانداری گلستان برگزار شد، اظهار کرد: 13 آبان یکی از ایام فاخر ملی و انقلابی است که باید همواره فریاد استکبارستیزی را تداوم ببخشیم.
وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا و تمهید برگزاری مراسم یوم‌الله ۱۳ آبان تصریح کرد: در صورت وجود این ویروس منحوس با استفاده از ظرفیت‌های مختلف مجازی این ایام را گرامی خواهیم داشت.
 رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان با اشاره به اینکه همه اقشار مردم نقش خودشان را باید در ایام ملی و مذهبی نشان دهند، افزود: برپایی مراسم با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به شکل باشکوه برگزار خواهد شد.
احمدی از تشکیل کمیته‌های چندگانه برای برگزاری باشکوه یوم‌الله 13 آبان خبر داد و ابراز کرد: کمیته مراسم و تبلیغات، اطلاع‌رسانی، دانش‌آموزی، دانشجویی، طلاب و روحانیت، فضای مجازی، فرهنگی و تدارکات پیش‌بینی شده است تا مراسم سلامت محور برگزار شود.

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار