رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان گفت: برای نخستین بار با توجه به علاقه‌مندی و تعلق خاطر اهل‌سنت استان گلستان نسبت به انقلاب اسلامی، همایش باشکوه «وحدت، بصیرت و ولایتمداری در گام دوم انقلاب اسلامی» در منطقه مرزی اینچه‌برون برگزار می‌شود.

همایش «وحدت، بصیرت و ولایتمداری در گام دوم انقلاب اسلامی» ویژه اهل‌سنت گلستان برگزار می‌شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ حجت‌الاسلام احمدرضا احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گرگان، با گرامیداشت فرارسیدن سالروز حماسه 9 دی اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین رویدادهای تاریخ انقلاب اسلامی که مردم ما به تبعیت از ولایت‌فقیه آن را رقم زدند، حماسه بزرگ 9 دی در سال 88 بود.

وی گفت: به‌رغم فتنه عظیمی که در سال 88 توسط استکبار جهانی و عوامل درونی آنها اتفاق افتاد اما مردم با توجه به علاقه‌مندی خود نسبت به انقلاب اسلامی وارد صحنه شدند و از آن سال تاکنون هم به‌طور برنامه‌ریزی شده مردم همه ساله این واقعه بزرگ را گرامی‌ می‌دارند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان افزود: مراسم‌های 9 دی هر سال پرشکوه‌تر و با احساس انقلابی بیشتر نسبت به سال‌های گذشته در اقصی نقاط کشور از جمله گلستان برگزار می‌شود. برای امسال هم ستادهای گرامیداشت 9 دی در شهرستان‌ها برنامه‌های مختلفی تدارک دیده‌اند. تجمعات متعددی در تمامی شهرهای استان پیش‌بینی شده که از سخنرانان شاخص هم در آن دعوت شده است.

وی گفت: در شهر گرگان نیز تجمع با شکوه 9 دی با سخنرانی سردار غیب‌پرور و حضور اقشار مردم در مصلی وحدت این شهر برگزار می‌شود.

احمدی تبیین ابعاد فتنه 88 و شرایط شکل‌گیری حماسه 9 دی را یک ضرورت برشمرد و افزود: سخنرانانی که برای مراسم‌های گرامیداشت 9 دی حضور پیدا می‌کنند به روشنگری و بصیرت‌افزایی می‌پردازند تا لایه‌های آن فتنه بزرگ که می‌رفت کشور را به چالش بکشد برای مردم واکاوی کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گفت: در چنین فضای غبارآلودی مردم با بصیرت وارد میدان شدند و این حضور باشکوه برای سال‌های متمادی انقلاب اسلامی را بیمه کرد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار