نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس در دیدار با مدیریت و کارکنان شبکه بهداشت و درمان آق قلا،حفاظت از سلامت جسم و روح مردم را از وظایف حوزه بهداشت و درمان کشور دانست.

حفاظت از سلامت جسم و روح مردم از وظایف حوزه بهداشت و درمان کشور

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از خبرگزاری خانه ملت؛ غلامرضا منتظری، نماینده مردم گرگان و آق قلا و عضو مجمع نمایندگان استان گلستان در مجلس شورای اسلامی با مدیریت و کارکنان شبکه بهداشت و درمان آق قلا دیدار و گفت‌وگو کرد.

بر اساس این گزارش؛ این نماینده مجلس در دوره یازدهم گفت: این نشست که با هدف بررسی و مشکلات و نیازهای بهداشت و درمان شهرستان برگزار گردید، ابتدا دکتر دوجی مدیریت و چند تن از کارکنان آن مجموعه مواردی از وضعیت بهداشت ارائه دادند.

وی ضمن تشکر از زحمات بهداشت و درمان آق قلا ادامه داد: سلامت جسم و روح اهمیت بسزایی داشته و باید در این زمینه تلاش کرد که در این خصوص چندین راهکار به مسئولان بهداشت و درمان آق قلا پیشنهاد شد.

گفتنی است؛  در پایان جلسه مقرر شد نشستی با حضور نمایندگان مردم گرگان و آق قلا، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان و مدیران شبکه های بهداشت درمان شهرستان گرگان و آق قلا برگزار و نیازهای آنان مورد بررسی قرار گیرد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار