مشکلات شهرستان گنبد کاووس امروز با حضور استاندار گلستان در جلسه شورای اداری این شهرستان بررسی شد.

بررسی مشکلات گنبد کاووس با حضور استاندار گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛هادی حق شناس استاندار گلستان در این جلسه از انجام رایزنی با وزارت دفاع و ورزش برای حل مشکل زمین بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی گنبدکاووس خبر داد.


وی افزود:طبق تفاهم‌نامه‌ای که با قرارگاه خاتم الانبیا بسته شده به محض حل مشکل زمین ساخت این بیمارستان آغاز خواهد شد.
استاندار همچنین با بیان اینکه فضای زندان گنبد کاووس فضای چندان مناسبی نیست از پیگیری های انجام شده برای رفع مشکل زندان خبر داد.


استاندار گلستان در ادامه با اشاره به وضع کرونا در استان گفت:ما هم اکنون در انتهای پیک دوم کرونا هستیم و در استان گلستان از هر ۱۰۰ هزار نفر 1 و 38 صدم درصد بیمار کرونایی در بیمارستان‌ها بستری است در حالی که این عدد در کشورمان بیش از ۱۱ نفر است .


وی افزود:میانگین فوتی های ناشی از کرونا در ایران از هر ۱۰۰ هزار نفر ۱۷ نفر و در گلستان بین ۶ تا ۷ نفر است.


در این جلسه عبدالقدیر کریمی فرماندار ویژه گنبد هم با بیان اینکه احداث جاده نفت برای مردم این شهرستان مزایایی خواهد داشت گفت : تاکنون ۶ کیلومتر آسفالت این جاده انجام شده اما ۱۵ کیلومتر باقیمانده آن که به عهده راه و شهرسازی هنوز انجام نشده است .


وی همچنین در ادامه با بیان اینکه کمربندی گنبدکاووس نیمه تمام باقی مانده گفت : با ادامه ساخت مسیر جاده کمربندی ،تردد خودروهای ترانزیتی به داشلی برون و مناطق مرزی از این مسیر انجام می‌شود و این موضوع به حفظ و حراست برج تاریخی قابوس کمک خواهد کرد.


دکتر بدیعی مدیر شبکه بهداشت و درمان گنبدکاووس گفت : امروز ۶۱ نفر در بیمارستان های گنبد کاووس به دلیل ویروس کرونا بستری هستند که از این تعداد ۲۲ نفر در بخش مراقبت های ویژه به سر می‌برند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار