استاندار گلستان:

حق شناس گفت: مراسم تجمع یوم الله ۱۳ آبان به صورت نمادین و سلامت محور با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در سراسر استان گلستان برگزار می شود.

راهپیمایی ۱۳ آبان به صورت نمادین برگزار می شود/ برگزاری برنامه های مجازی و مسابقات استکبارستیزی

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، «هادی حق شناس» صبح امروز (دوشنبه 14 مهر) در نشست هم اندیشی  و برنامه ریزی مراسم بزرگداشت روز 13 آبان (روز ملی مبارزه با استکبار جهانی) اظهار کرد: ستاد سه نفره با حضور معاون سیاسی و امنیتی استانداری گلستان، شورای تبلیغات اسلامی و معانت اجتماعی استانداری گلستان برای پیگیری برنامه های 13 آبان شکل می گیرد.

 

استاندار گلستان ادامه داد: مقاله نویسی، کرسی آزاد اندیشی، تولید فیلم کوتاه، استفاده از فضای مجازی، برگزاری مسابقات نقاشی، همایش مجازی برای دانش آموزان، برگزار مراسم ملی و مذهبی و سخنرانی در کلاس حضوری، استفاده از ناوگان عمومی اتوبوس و حمل و نقل عمومی از جمله برنامه هایی است که در این جلسه پیشنهاد شد و همه فرمانداری ها به تناسب ظرفیتی که دارد این برنامه ها را اجرا خواهد کرد.

 

حق شناس بیان کرد: از 28 مرداد سال ۳۲ جنایت های متعددی آمریکایی ها نسبت به ملت و کشور عزیزمان داشتند و باید به بیان زیبا این جنایت ها بپردازیم.

 

وی افزود: به نظر می رسد از یک ماه گذشته تاکنون شرایط استان از نظر کرونا بهتر از روز گذشته می شود و در کشور تنها چند استان هستند که در وضعیت زرد قرار دارد.

 

استاندار گلستان بیان کرد: روند شیوع ویروس کرونا نزولی است و تاکنون نیمی از شهرهای استان در وضعیت سفید قرار دارند ولی با این وجود باید برنامه های تجمعی در روز 13 آبان به صورت نمادین برگزار شود و در این تجمعات به رعایت پروتکل های بهداشتی تاکید شود.

 

حق شناس افزود: مراسمات 13 آبان با اولویت فضای باز در نظر گرفته شود و از ظرفیت همه اقشار به ویژه دانشجویان، دانش آموزان و روحانیت در این روز استفاده شود.

 

وی گفت: کمیته ای به منظور به کارگیری از ظرفیت رسانه ها و کانال های مجازی رسمی در استان برای گرامیداشت 13 آبان تشکیل می شود و از ظرفیت خبرگزاری ها و کانال های مجازی رسمی از اول آبان تا 13 آبان به کارگیری خواهد شد و کمیته ای با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی روابط عمومی کل استان در این زمینه شکل خواهد گرفت.

 

استاندار گلستان تاکید کرد: برگزاری نمایشگاه با رعایت پروتکل ها از دیگر برنامه هایی است که در روز ۱۳ آبان پیشنهاد شده است و همچنین به این مناسبت مسابقه شعر، کاریکاتور، فیلم کوتاه و عکس با موضوع  تبعید حضرت امام راحل، روز دانش آموز، میلاد پیامبر(صلی الله علیه و آله وسلم) و تسخیر لانه جاسوسی در نظر گرفته شده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار