کریمی گفت: ۳۵ برنامه محوری به مناسبت ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در شهرستان گنبدکاووس در نظر گرفته شده است.

برنامه ریزی برای ۳۵ برنامه محوری در ۱۳ آبان در گنبدکاووس

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، «عبدالقدیر کریمی» صبح امروز (دوشنبه 14 مهر) در نشست هم اندیشی و برنامه ریزی مراسم بزرگداشت روز 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی اظهار کرد: با توجه به دستورالعمل ستاد کرونا راهپیمایی روز 13 آبان برگزار نمی شود و باید برای این روز برنامه جایگزین در نظر گرفته شود.

 

فرماندار گنبدکاووس ادامه داد: باید با تولید محتوا بتوانیم در روز ملی مبارزه با استکبار جهانی تاثیرگذار باشیم و باید به اقشار مختلف به ویژه دانش آموزان توجه کنیم.

 

کریمی به استفاده از ظرفیت اموزش و پرورش و شبکه شاد در روز 13 آبان تاکید کرد و گفت: 44 دانش آموز شهید در گنبدکاووس داریم و با رعایت پروتکل های بهداشتی یادواره شهدای دانش آموزان را در گنبدکاووس برگزار می کنیم.

 

وی افزود: عطر افشانی گزار شهدا و نواختن زنگ استکبارستیزی از دیگر برنامه های ما در روز 13 آبان است و با توجه به تقارن آن با هفته وحدت نشستی با علمای اهل سنت نیز در نظر گرفته شده است.

 

فرماندار گنبدکاووس افزود: ظرفیت مساجد و هیئت های مذهبی را در این روز به کار خواهیم بست و برپایی نمایشگاه نیز از دیگر برنامه هایی است که در این روز در نظر گرفته شده است.

 

کریمی گفت: 35 برنامه محوری به مناسبت 13 آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در شهرستان گنبدکاووس در نظر گرفته شده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار