گوهری راد گفت: ۱۳ آبان با توجه به سبقه آن، نمادی برای استکبارستیزی است.

۱۳ آبان نمادی برای استکبارستیزی است/ باید یک خودباوری در بین دانش آموزان رخ دهد

به گزارش گلستان ۲۴؛ «احسان گوهری راد» در آستانه 13 آبان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: آموزش و پرورش ظرفیت عظیمی در کشور است و نظام ارزشی نیازمند این است که برای نوجوانان شناخته شود.

 

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان افزود: دانش آموزان سازندگان مملکت در فردا هستند و باید نسبت به استکبار اطلاعاتی داشته باشند و در این خصوص اطلاع رسانی صورت گیرد.

 

وی با بیان اینکه بر اساس سند تحول بنیادین و بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری بر حضور نوجوانان تاکید شده است، تصریح کرد: یکی از گام های اصلی این است که این نظام ارزشی و مسائل اعتقادی را در بین دانش آموزان نهادینه کنیم.

 

گوهری راد ادامه داد: از طریق محتوای کتب درسی، فوق درسی، معلمان، مشاوران و کلاس هایی که به عنوان کرسی های آزاد اندیشی و گفتگوهای آزاد دانش آموزان با این مسئله آشنا خواهند شد.

 

وی تاکید کرد: باید یک خودباوری در بین دانش آموزان رخ دهد و به توانمندی خودشان مطلع شوند که این ممکن می تواند  روی پای خودش بایستند و به مهارت آموزی کمک کنند.

 

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان با بیان اینکه 13 آبان با توجه به سبقه آن، نمادی برای استکبارستیزی است، اظهارداشت: هر ساله به عنوان یک برنامه اصلی و شاخص برای دانش آموزان به صورت متمرکز در شهرستان گرگان برگزار می شود.

 

وی خاطرنشان کرد: تلاش می شود برنامه ها رنگ و بوی فشار درسی روی دانش آموز نباشد. فضاسازی ها و برنامه ها از سوی دانش آموزان اجرا می شود و از ایده ها و برنامه های دانش آموزان استفاده می شود.

 

گوهری راد اضافه کرد: شاداب سازی، ایجاد نشاط در روحیه دانش آموزی، پیگیری مسائل و نیازهای دانش آموزان در مسائل سیاسی و .. در این هفته انجام می شود.

 

وی گفت: زنگ استکبارستیزی در 13 آبان نواخته می شود و برنامه هایی با همکاری موسسات و سایر نهادها، اتحادیه انجمن های اسلامی و ... برگزار می شود.

 

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان افزود: با توجه به تحریم ها و سایر مسائل برنامه های امسال همانند سال های گذشته محکمتر خواهد بود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار