معاون آموزش و پژوهش دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت شمال کشور خبر داد

عسکری گفت: ششمین دوره آزمون سطح ۲ و ۳ ویژه مدرسین اهل سنت شمال کشور برگزار می شود.

برگزاری آزمون سطح ۲ و ۳ ویژه مدرسین اهل سنت شمال کشور/ آغاز ثبت نام هشتمین دوره آزمون جامع و تعیین سطح ویژه طلاب و روحانیون اهل سنت

به گزارش گلستان ۲۴؛ «نعمت عسکری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: ششمین دوره آزمون سطح 2 و 3 ویژه مدرسین اهل سنت شمال کشور برگزار می شود.

 

معاون آموزش و پژوهش دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت شمال کشور، دارا بودن مجوز تدریس و اشتغال به تدریس در مدارس علوم دینی اهل سنت را از شرایط ثبت نام مدرسین عنوان کرد و افزود: مدرسین دارای مجوز تدریس در مقطع مقدمات، مجاز به شرکت در آزمون سطح 2 هستند و مدرسین دارای مجوز تدریس در سطح یک یا دو، مجاز به شرکت در آزمون سطح 3 هستند.

 

وی با اشاره به اینکه، ثبت نام اینترنتی از اول آذر تا 30 آذر انجام می شود، اظهارداشت: آزمون کتبی سطح 3 در تاریخ های  (13 و 14 اسفند) برگزار و آزمون کتبی سطح 2 نیز در (15 اسفند) برگزار خواهد شد.

 

عسکری با اشاره به اینکه مکان برگزاری آزمون متعاقبا اعلام خواهد شد، افزود: شرکت کنندگان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به نشانی اینترنتی: WWW.Shomal.dmsonnat.ir و جهت ثبت نام به سامانه: taha.dmsonnat.ir  مراجعه کنند.

 

آغاز ثبت نام هشتمین دوره آزمون جامع و تعیین سطح ویژه طلاب و روحانیون اهل سنت

وی همچنین از آغاز ثبت نام هشتمین دوره آزمون جامع و تعیین سطح ویژه طلاب و روحانیون اهل سنت خبر داد و گفت: هشتمین دوره آزمون جامع و تعیین سطح ویژه طلاب و روحانیون اهل سنت در (5 اسفند) برگزار می شود.

 

معاون آموزش و پژوهش دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت شمال کشور با تاکید بر اینکه، صدور مدرک علمی معتبر مورد تایید وازرت علوم از مزیت های این آزمون است، افزود: افرادی مجاز به ثبت نام و شرکت در آزمون هستند که در سامانه طاها دارای پست طلبگی، روحانی و یا مدرس باشند و یا اسم آن در مدرسه ای داخل سیستم ثبت شده باشد.

 

وی ادامه داد: ثبت نام اینترنتی توسط داوطلب از امروز (15 مهر تا 15 آبان) انجام می شود.

 

عسکری زمان دریافت کارت ورود به جلسه از طریق سامانه ثبت نام را از (5 تا 12 اسفند) اعلام کرد و گفت: آزمون در (5 اسفند) برگزار می شود.

 

وی افزود: شرکت کنندگان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به نشانی اینترنتی: WWW.Shomal.dmsonnat.ir و جهت ثبت نام به سامانه: taha.dmsonnat.ir  مراجعه کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار