مدیرکل کمیته امداد گلستان خبر داد:

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان از پرداخت ۱۱۹ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان گلستانی در ۶ ماهه نخست سال ۹۹ خبر داد.

پرداخت ۱۱۹ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان گلستانی در نیمه نخست سال ۹۹

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد،عیسی بابایی،مدیرکل کمیته امداد استان گلستان گفت: در ۶ ماهه نخست امسال ۱۱۹ میلیارد تومان کمک معیشت برای ۷۳ هزار و ۶۸۶ خانوار تحت حمایت این نهاد پرداخت‌شده است.

بابایی با اشاره به شرایط سخت اقتصادی کشور در سال های اخیر گفت: کمیته امداد برای کمک و یاری رساندن در امرار معاش نیازمندان در شرایط موجود، علاوه بر پرداخت مستمری ماهانه به آنها، خدمات حمایتی، درمانی، فرهنگی، ساخت و تعمیر مسکن، کمک‌هزینه‌ جهیزیه، تسهیلات قرض‌الحسنه و اشتغال‌زایی نیز به اقشار آسیب‌پذیر با رویکرد توانمندسازی خانواده ها ارائه می دهد.
اعطای ۳۴ میلیارد تومان وام قرض الحسنه به مددجویان گلستانی
وی افزود:کمیته امداد استان در ۶ ماهه نخست سال ۹۹  با هدف رفع مشکلات نیازمندان با اعطای حدود ۳۴ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه کارگشایی به  ۵۱۳۰ مددجوی گلستانی، با موضوعات کمک هزینه درمانی،جهیزیه،دانشجویی،ودیعه مسکن،اشتغال، عمران ساختمانی پرداخت کرده است.
مدیرکل کمیته امداد استان گلستان با قدردانی از تعامل بانکها با این نهاد عنوان کرد: در ۶ ماهه نخست سال جاری مبلغ ۲۲ میلیارد تومان وام کارگشایی به تعداد ۳۴۲۰  مددجوی گلستانی  توسط صندوق امداد ولایت استان و مبلغ ۱۲ میلیارد تومان توسط بانک قرض الحسنه مهر ایران و رسالت  به تعداد  ۱۷۱۰ مددجوی گلستانی پرداخت شده است.
بابایی با اشاره به اینکه تمامی خدمات کمیته امداد باهدف بهبود وضعیت معیشتی و توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت این نهاد اجرا می‌شود،اظهار کرد: موفقیت کمیته امداد در آن است که خانواده های نیازمند بتوانند در دوره کوتاهی که تحت حمایت این نهاد مقدس قرار می گیرند با بهره گیری از کمک های امداد،جامعه و بستگان توانمند شوند و باخوداتکایی به اجتماع برگردند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار