فروشگاه و سه مرکز علمی-تخصصی کانون پرورش فکری با حضور استاندار و جمعی از مسئولان در گرگان افتتاح شد.

فروشگاه و سه مرکز علمی-تخصصی کانون پرورش فکری در گرگان افتتاح شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما؛ در سومین روز هفته‌ ملی کودک سه مرکز علمی با عناوین پارک شگفتی‌ها، مرکز نجوم، مرکز تخصصی فیلم و انیمیشن و فروشگاه عرضه محصولات فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با حضور هادی حق‌شناس استاندار گلستان، غلامرضا منتظری نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی، و جمعی از مسئولان به بهره‌برداری رسید.

محبوبه رجب نسب در این مراسم ضمن تبریک هفته‌ملی کودک گفت:این پروژه‌ها با اعتبار بالغ بر 4میلیارد و500میلیون ریال به بهره‌‎برداری رسید.

مدیرکل کانون گلستان اضافه کرد:راه اندازی و بهره برداری مرکز فیلم و انیمیشن، افتتاح و بهره برداری پارک علوم با عنوان پارک شگفتی‌ها، مرکز نجوم با تجهیزات کامل، افتتاح و بهره برداری فروشگاه عرضه محصولات فرهنگی و فاز اول توزیع کتاب کودک و نوجوان کانون پرورش فکری به مناطق روستایی کمتر توسعه یافته توسط کتابخانه‌های سیار از جمله این‌ پروژه‌ها هستند.

وی با بیان اینکه با بهره‌برداری از این مراکز علمی و تخصصی می‌توانیم در پرورش فکر و خلاقیت کودکان و نوجوانان که یکی از اساسی‌ترین اقدامات لازم در عرصه آموزش است گام مهمی برداریم و کودکان و نوجوانانی پرورش دهیم که از نظر فکر و اندیشه در مراتب بالا قرار گیرند.

استاندار گلستان در این روز علاوه بر افتتاح و راه‌اندازی این مراکز، از قسمت‌های مختلف مجتمع فرهنگی هنری گرگان بازدید کرد و از نزدیک با بخشی از فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شامل کتاب‌خوانی، قصه‌گویی، نمایش، سرود، انیمیشن، نقاشی، معرفی شخصیت، فعالیت‌های کودکان فراگیر، کارگاه‌های فرهنگی،هنری، ادبی و علمی، آشنا و همچنین با تعدادی از اعضای برگزیده مسابقات و جشنواره‌ها از نزدیک گفتگو کرد.

برنامه‌های هفته ملی کودک امسال از روز ۱۲ مهر با شعار «آینده را باید ساخت» و با محوریت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آغاز می‌شود و تا روز ۱۷ مهر ۱۳۹۹ ادامه می‌یابد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار