مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان با بیان اینکه اولویت کانون ایجاد توسعه برای کودکان است و باید برای این توسعه تغییرات ایجاد کنیم، گفت: نمایشگاه هفته ملی کودک به مناسبت روز جهانی کودک در سراسر استان گلستان برپا می‌شود.

نمایشگاه هفته ملی کودک در استان گلستان برپا می‌شود

به گزارش گلستان 24 ؛ محبوبه رجب نسب ظهر امروز در افتتاح نمایشگاه هفته ملی کودک در کانون پرورش فکری کودک و نوجوان شماره یک اظهار داشت: کودکان برای توسعه نیاز به زیرساخت‌ها و امکانات لازم دارند و فردی جز کودکان نمی‌تواند این زیرساخت‌ها را ایجاد کند تا شاهد شکوفا شدن استعدادهای خود باشند.

وی افزود: برای ترویج کانون‌های پرورش فکری کودکان و نوجوانان و استفاده بیشتر کودکان از این ظرفیت و امکانات، باید از وجود کودکان عضو این کانون و خانواده‌های آنها بهره جست.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان اظهار داشت: شما کودکان باید از خاطرات و تجربیات و اشتیاق خود در این کارگاه‌ها و فعالیت‌ها برای دوستان و کودکان فامیل و اطرافیان تعریف و توضیح دهید تا آنها نیز وارد این کانون‌ها شوند.

وی یادآور شد: تلاش داریم در برنامه‌ریزی‌های کاری خود با دستگاه‌های اجرایی مرتبط که به نظر می‌رسد همه دستگاه‌ها در قبال کودکان مسئول هستند، هم‌افزایی و همدلی داشته و از همه ظرفیت‌ها و امکانات دیگر دستگاه‌ها برای رسیدن کودکان به اهداف متعالی خود بهره‌مند شویم.

سمیه محمدی مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره یک گنبدکاووس اظهار داشت: نمایشگاه هفته ملی کودک به مناسبت روز جهانی کودک از 14 تا 20 مهرماه با حضور ادارات، نهادها و برخی دستگاه‌ های اجرایی با غرفه به صورت کارگاهی دایر است.

وی افزود: علاوه بر نمایشگاه،  نشست های تخصصی برای کودکان و نوجوانان و خانواده‌های آنان از ساعت 8 تا 17 برگزار می‌شود.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره یک گنبدکاووس اظهار داشت: گنبدکاووس دارای 2 کانون پرورش فکری است که در کانون پرورش فکری شماره یک بیش از 5 هزار نفر و در کانون پرورش فکری 2، تعداد 4 هزار نفر و در مجموع 9 هزار نفر عضو و با بیش از 17 هزار جلد کتاب در هر کانون فعالیت دارند.

وی یاد آور شد: شعار امسال روز جهانی کودک "آینده را باید ساخت" نام دارد و فعالیت‌های کانون نیز حول محور این شعار خواهد بود.

انتهای پیام/ تسنیم

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار