معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد آزادشهر گفت: با توجه به شیوع کرونا و عدم برگزاری راهپیمایی اربعین، دانشجویان اردوی جهادی برگزار می‌کنند.

دانشجویان آزادشهری در اربعین اردوی جهادی برگزار می‌کنند

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از فارس از آزادشهر زید احمدی صبح امروز در جلسه شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد آزادشهر اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد آزادشهر در طول سالیان گذشته در برگزاری اردوهای جهادی بسیار موفق بوده و دانشجویان در این اردوها فعالیت‌های خوبی در راستای کمک به محرومین انجام دادند.
وی با اشاره به محدودیت‌های برنامه‌ها در اربعین امسال با توجه به شیوع کرونا تصریح کرد: امسال با توجه به شیوع کرونا راهپیمایی اربعین برگزار نمی‌شود و ما تلاش داریم تا با برگزاری اردوی جهادی بتوانیم از برکات این روز در جهت کمک به محرومین استفاده کنیم.
معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد آزادشهر خاطرنشان کرد: در شورای فرهنگی مصوب شده تا اقلام مورد نیاز دانشجویان مانند مصالح برای برگزاری اردوی جهادی توسط دانشگاه تامین شود تا در برگزاری این اردو مشکلی به وجود نیاید.
وی از برگزاری «جشنواره حماسه تا حماسه» خبر داد و گفت: جشنواره «حماسه تا حماسه» با هدف تولید برنامه‌های پرمحتوا و کاربردی در فضای مجازی اجرا می‌شود.
زید احمدی بیان داشت: تلاش داریم تا برنامه‌های محتوایی توسط دانشجویان و گروه‌های مختلف در فضای مجازی تولید کرده و در سطح گسترده منتشر کنیم.
وی ادامه داد: این جشنواره از حماسه دفاع مقدس آغاز شده و در  ایام 13 آبان، 9 دی، 16 آذر، سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و دهه فجر فعالیت گسترده ی خواهد داشت.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار