​حمیدی گفت: از ظرفیت های مجازی برای انتقال پیام ملت ایران در روز ملی مبارزه با استکبار استفاده کنیم.

​استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای انتقال پیام ملت در ۱۳ آبان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، «محمد حمیدی» صبح امروز (دوشنبه 14 مهر) در نشست هم اندیشی  و برنامه ریزی مراسم بزرگداشت روز 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی اظهار کرد: روز 13 آبان امسال با میلاد حضرت رسول(صلی الله علیه وآله وسلم) و هفته وحدت مقارن شده است و با توجه به اینکه دشمنان وحدت را در جامعه نشانه گرفتند باید از این ظرفیت استفاده شود.

 

فرماندار گرگان ادامه داد: انتظار است با توجه به اینکه امکان برگزاری راهپیمایی روز 13 آبان وجود ندارد از ظرفیت های مجازی برای انتقال پیام ملت ایران در روز ملی مبارزه با استکبار استفاده کنیم.

 

حمیدی به پیش بینی برنامه های مجازی در روز 13 آبان اشاره کرد و گفت:  از طریق شبکه شاد دانش آموزان سطح شهرستان گرگان در این برنامه های مجازی حضور دارند.

 

وی افزود: با توجه به سیاست های استکبار جهانی باید در این ایام دانش آموزان با توطئه ها و دسیسه های استکبار آشنا شوند و آموزش و پرورش بسته هایی را در این خصوص در نظر گرفته است.

 

فرماندار گرگان بیان کرد: در شب میلاد حضرت رسول اکرم (صلی الله علیه و آله وسلم) نیز در یکی از مساجد گرگان مراسم در نظر گرفته شده است که به موضوع استکبار ستیزی در این مراسم خواهیم پرداخت.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار