فرماندار گرگان گفت: با توجه به اینکه در فصل سرما مقابله با کرونا سخت‌تر خواهد شد ماسک زدن برای همه شهروندان از درب منزل الزامی می‌شود.

ماسک زدن در گرگان اجباری می‌شود
به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،  محمد حمیدی فرماندار گرگان در جلسه ستاد کرونای شهرستان گفت: کسانی که در سطح شهر خدمات می‌دهند نباید به افراد بدون ماسک ارائه خدمات داشته باشند.

او با بیان اینکه مردم شهرستان گرگان نسبت به دیگر شهر‌ها همکاری خوبی با ستاد مقابله با کرونا دارند، افزود: اماکن و بهداشت در این حوزه با جدیت برخورد کنند.

حمیدی گفت: الزام ماسک زدن باید از درب منزل انجام شود و برای برگزاری مراسمی که تجمع دارند باید مجوز لازم را از مرکز بهداشت گرفته و اداره بهداشت در این زمینه موظف است مطابق دستورات ستاد کرونا برخورد کند.

فرماندار گرگان با اشاره به اینکه مبنای تایید ما برای برگزاری مراسم‌ مرکز بهداشت است، گفت: با فرا رسیدن ماه ربیع الاول مراسم شادی، جشن‌ها وعروسی‌ها برگزار می‌شود که باید در این خصوص ملاحظات لازم انجام شود تا شاهدافزایش شیوع کرونا نباشیم.

حمیدی ادامه داد: تالار‌ها هم با ۳۰ درصد ظرفیت با مجوز از مرکز بهداشت و هماهنگی اصناف، اماکن و میراث فرهنگی گردشگری فعال خواهد شد.

فرماندار گرگان گفت: اگر بین هر چهار دستگاه هماهنگی باشد مردم موظف به تمکین هستند.

فرماندار گرگان با بیان اینکه بیشترین آسیب‌ها از برگزاری مراسم تجمعی خواهد بود، افزود: مردم در این زمینه باید همراهی لازم را داشته باشند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار