رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گنبدکاووس گفت: 60 تیم کارشناسی با همکاری فرمانداری به صورت همزمان بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی نظارت دارند.

60 تیم کارشناسی بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی گنبدکاووس نظارت دارند

به گزارش گلستان ۲۴؛ فرهاد بدیعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: زدن ماسک، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و شستن مرتب دست‌ها بهترین و مهمترین عامل پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا است.
وی تصریح کرد: برای نظارت دقیق بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در همه نهادها و ادارات 60 تیم کارشناسی با همکاری فرماندار تشکیل شد و در یک زمان مشخص 10:30 تا 12 ظهر وارد بانک‌ها، دفاتر ثبت اسناد، پیشخوان، بیمه، دانشگاه‌ها، ادارات و خدمات غذایی شده و 11 آیتم تاکید شده بر مصوب ستاد کرونا کشور را مورد نظارت دقیق قرار دادند.
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گنبدکاووس با ابراز نگرانی از عدم رعایت دقیق این نهادها و ادارات خاطرنشان کرد: در یک زمان و در یک روز توسط این 60 تیم کارشناس 153 نهاد و ادارات بازدید شدند که در این بازدید متاسفانه به ترتیب دفاتر ثبت اسناد، پیشخوان، بیمه، بانک‌ها و در آخر ادارات پروتکل‌های بهداشتی را به طور کامل رعایت نکردند.

* رعایت نکات بهداشتی برای عبور از وضعیت زرد و رسیدن به شرایط عادی شهرستان از ضروریات است
وی ادامه داد: رعایت نکات بهداشتی برای عبور از وضعیت زرد و رسیدن به شرایط عادی شهرستان به لحاظ بیماری کرونا توسط مردم به ویژه کارکنان و کارمندان نهادها و ادارات دولتی از ضروریات است.
بدیعی گفت: کارشناسان بهداشت امروز و فردا از همه مکان‌های عمومی شهرستان مبنی بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی بازدید و نظارت دقیق داشته و در صورت مشاهده تخلف برابر قانون با آنها برخورد می‌شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار