مدیر کل پزشکی قانونی استان گلستان اشاره به نمونه گیری در خصوص تعرض جنسی گفت: با توجه به فساد جسد ، نمونه ها در خصوص اینکه تعرضی به وی صورت گرفته باشد ، جوابگو نیست.

جزئیات کالبدشکافی جسد "سها" از زبان رئیس پزشکی قانونی گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما ؛ جمعه هفته گذشته بود که بعد از 28 روز جستجو ، جسد سهارضا نژاد دختر کوهنورد کرجی در ارتفاعات دهکده توریستی جهان نما کردکوی کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی استان گلستان با رد جنایی بودن موضوع گم شدن سها رضا نژاد گفت : من خودم به دلیل اهمیت حادثه از روز اول کنار تیم بودم و حتی گوشی وی را سه روز چک کردم و با همه علاقه مندی ها و سلایق وی آشنا بودم ، سها دختری ماجراجو ، نترس و بی باک بود و جاهایی عکس گرفت که خیلی از افراد جرات رفتن به آن مکان و راتفاعات را ندارند.

مجتبی مروتی گفت : این رویداد یک حادثه بوده و به هیچ وجه نمی توان آثار قتل یا جنایت یا آدم ربایی را برای آن متصور بود.

اما بعد از کشف جسد سها رضا نژاد با توجه به اینکه جسد قابل شناسایی نبود فورا به پزشکی قانونی گلستان منتقل شد.

در همین رابطه مدیرکل پزشکی قانونی گلستان با بیان این که آثار بزه در جسد «سها» دیده نشد، گفت: احتمال اینکه وی به قتل رسیده باشد ، خیلی ضعیف است .

حسین زارعی با بیان اینکه جسد سها بعد از 28 روز دچار فساد نعشی بوده و علت تامه فوت را نمی توان مشخص و تأیید کرد ، افزود : ولی در حد امکان معاینه، آثار بزه ای مانند ضربات چاقو یا گلوله هم رویت نشد.

این مقام مسئول اضافه کرد : علت ظاهری فوت هم می تواند با صدمات متعدد در اثر اصابت جسم سخت مانند سقوط از ارتفاع باشد.

زارعی وی با اشاره به نمونه گیری در خصوص تعرض جنسی گفت: با توجه به فساد جسد قاعدتاً نمونه ها جوابگو نیستند ، همچنین با توجه به مشاهدات و معاینات احتمال قتل بسیار ضعیف است.

جمعه 20 تیرماه بود که سها دختر کوهنورد کرجی که از طریق اینستاگرام با این تور گردشگری آشنا شده بود ، بعد از اینکه به هوای مسواک زدن از چادر خود خارج شد ، دیگر اثری از او یافت نشد.

 قدمنان فرماندار کردکوی در گفت و گو با گلستان اظهار کرده بود که ما به لیدر این تور گفته بودیم رفتن به جهان نما ممنوع است اما آنها به حرف ما گوش نکردند و از طریق ماشین های بومی خود را به ارتفاعات جهان نما رساندند .

سرهنگ پرسا رئیس پلیس فتا استان گلستان نیز در جمع خبرنگاران اذعان داشت : ما آمار این تور حتی قبل از اعزام و فراخوان در شبکه های اجتماعی را داشتیم و به آنها گوشزد کرده بودیم که به این منطقه نیایند اما آنها به حرف مراجع گوش نکردند .

 

ارسال نظر

آخرین اخبار