به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش، کلاس درس تربیت بدنی در دبیرستان شهید مازندرانی کردکوی افتتاح گردید.

افتتاح کلاس درس تربیت بدنی در دبیرستان شهید مازندرانی کردکوی

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش گلستان به نقل از مدیریت آموزش و پرورش شهرستان کردکوی پیش از ظهر روز دو شنبه28 مهر 1399 باحضور طبرسا معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش گلستان، قربان رایجی مدیرآموزش و پرورش و مسؤلین شهرستانی زنگ تربیت بدنی در دبیرستان شهید ابوطالب مازندرانی این شهرستان به صدا درآمد.

طبرسا معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش گلستان ضمن تبریک هفته تربیت بدنی و ورزش، دانش آموزان را به رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی درجهت حفظ سلامتی  ترغیب نمود.

وی در ادامه افزود: طرحی به نام کوچ درآموزش و پرورش به منظور کنترل وزن و چاقی در حال اجراست و مربیان تربیت بدنی با اندازه گیری قد و وزن تلاش دارند تا با راهکارهای مناسب در جهت سلامتی دانش آموزان گام بردارند.

قربان رایجی مدیرآموزش و پرورش شهرستان کردکوی با تقدیر و تشکر از حضور معاون تربیت بدنی و سلامت در شهرستان کردکوی گفت: بسی جای خرسندی است که  آموزش و پرورش فضایی زیبا و وسیع را برای استفاده دانش آموزان با یاری و مساعدت امام جمعه، فرماندار، خیرین وهمت مردم خوب این محل به بهره برداری رسانده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار