رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بندرگز از برگزاری اختتامیه جشنواره خوشنویسی استانی با موضوع «نماز و نیایش» در آن شهرستان خبرداد.

آیین اختتامیه جشنواره استانی خوشنویسی نماز و نیایش برگزار شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، لیلا هزار جریبی افزود: آیین اختتامیه جشنواره استانی خوشنویسی نماز و نیایش با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و با حضور مدیرکل و معاون فرهنگی و رسانه ای فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، فرماندار و امام جمعه بندرگز، رییس ستاد اقامه نماز استان گلستان و جمعی از اهالی فرهنگ و هنر در دفتر امام جمعه شهرستان در روز دوشنبه 28 مهر ماه برپا شد.

وی با اشاره به اینکه این جشنواره به مناسبت پنجم مرداد ماه سالروز اولین نماز جمعه کشور برپا شده بود، افزود: جشنواره استانی خوشنویسی نماز و نیایش در دو رده سنی زیر 18 سال و بالای 18 سال با محوریت نماز و نیایش برای علاقمندان خوشنویس استان برگزار شد .

هزار جریبی ادامه داد: این جشنواره در سه بخش نستعلیق با 33 اثر  ، شکسته با 15 اثر  و  معلی و نقاشی خط  با 3 اثر برگزار شد که بعد از تایید آثار و نظر نهایی هیئت داوران استاد اسد پور و استاد علی حسن پور نفرات برگزیده معرفی شدند.

هزارجریبی با اشاره به اینکه این جشنواره به صورت مجازی برگزار شده بود، گفت: علی چراغچی ، یاسر اسد پور ، محمد ابراهیم گوهری و سمانه جوادی نیا در نستعلیق به ترتیب رتبه اول تا سوم و آزیتا تمسکنی و زینب فیضی رتبه اول و دوم در خط شکسته و محمد رضا حسن پور در معلی و نقاشی خط را کسب کردند و به رسم تکریم و یادبود به برندگان لوح سپاس و جوایز نقدی اهدا شد.

یادآوری می شود در حاشیه  آیین اختتامیه جشنواره استانی خوشنویسی نماز و نیایش از «سید حسن ابوالقاسمی» از هنرمندان  پیش کسوت عرصه هنر عکاسی  شهرستان بندرگز تجلیل به عمل آمد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار