با تلاش و پیگیری‌های بی وقفه پلیس گنبدکاووس، سرباز وظیفه انتظامی گلستان پس از ۲۰ سال جدایی با مادر خود دیدار کرد.

پس از ۲۰ سال فراق؛ سرباز وطن در آغوش مادر آرام گرفت / ماجرای کودک گمشده گلستانی چه بود؟

به گزارش گلستان ۲۴؛ سرهنگ محمود علی فر فرمانده انتظامی گنبدکاووس گفت: جوانی که در پلیس این شهرستان مشغول گذراندن دوران مقدس سربازی بود با تلاش پلیس، مادر خود را پیدا و پس از ۲۰ سال او را در آغوش گرفت.
سرهنگ علی فر درباره شرح ماجرا گفت: همه چیز از یک کنجکاوی شروع شد، این جوان که حالا در لباس مقدس سربازی مشغول خدمت در این شهرستان است همیشه نسبت به گذشته خود و مکان زندگی اش در دوران نوزادی کنجکاو بود.

این جوان با کمی جست وجو پی برد که دورانی از زندگی او در هاله‌ای از ابهام قرار دارد، اما با توجه به شرایط موجود و بعد مسافت قادر به ادامه تحقیقات نبود تا اینکه ماجرا را برای پلیس شرح داد و فرمانده انتظامی "گنبدکاووس" یکی از ماموران وظیفه شناس شهرستان به نام سرهنگ "روح الله اسکندریان" را برای کمک به این سرباز انتخاب کرد.

بالاخره پس از چندین روز تلاش بی وقفه و پیگیری‌های مکرر از مراجع ذیربط، پلیس "گنبدکاووس" موفق شد، مادر و خانواده سرباز مورد نظر را که در یکی از روستا‌های شهرستان "گنبد کاووس" زندگی می‌کردند، پیدا کند.

با جست وجو‌های پلیس مشخص شد، این مادر و فرزند ۲۰ سال قبل بنا به دلایلی از یکدیگر جدا شده اند و خانواده‌ای از اهل تشیع حضانت کودک را بر عهده گرفته اند و به شهری دیگر نقل مکان کرده اند.

با برنامه ریزی‌هایی که انجام شد با حضور رئیس عقیدتی سیاسی استان و فرمانده انتظامی "گنبدکاووس"، لحظه دیدار فرا رسید و پس از ۲۰ سال فراق، سرباز وطن در آغوش مادر آرام گرفت.

مادر سرباز از زحمات بی دریغ خانواده‌ای که فرزندش را بزرگ کردند، تشکر کرد و گفت: تربیت فرزندم در خانواده‌ای از اهل تشیع نشان از وحدت و همدلی کم نظیر اقوام و مذاهب در استان گلستان دارد.

/باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر

آخرین اخبار