فرمانده انتظامی گلستان گفت: در حوزه فضای مجازی بیشترین پرونده‌ها مربوط به هتک حیثیت و مسائل اخلاقی و بعد از آن کلاهبرداری‌های اینترنتی و جرائم مالی بوده‌ایم و‌در این مدت ۹۲ درصد پرونده‌های پلیس فتا کشف شده است.

هتک حیثیت و جرائم مالی صدر پرونده‌های پلیس فتا گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از فارس از گرگان، محمد دادگر در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه امروز گرگان اظهار کرد: هفته ناجا فرصتی برای گرامیداشت یاد و خاطره شهدای نیروی انتظامی و تلاش‌های روزافزون مجاهدان عرصه نظم و امنیت است.
وی اضافه کرد: شرایط امروز جامعه به دلایل مختلف، تحریم‌های ناجوانمردانه و فشارهای دشمنان در‌شرایط خاصی قرار دارد اما با وجود تلاش‌های دشمن برای گشترش زمینه جرم و بزه در کشور، تک‌تک سربازان شما مردم در نیروی انتظامی با اقدار برابر جرم و جنایت و بزه‌کاری ایستاده است.
فرمانده انتظامی گلستان ضمن مطالبه‌گری پلیس از دستگاه‌ها و مدیران مسوول در بهبود شرایط جامعه به خصوص در حوزه افزایش نظم و امنیت گفت: مسائل اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی بدون شک‌ نقش مستقیم در تولید و‌ گسترش امنیت خواهد داشت.

* پلیس در تاریخ نشان داده با قدرت ایستاده و شبانه‌روزی از امنیت مردم پاسداری می‌کند
دادگر بیان کرد: پلیس در تاریخ نشان داده با قدرت ایستاده و شبانه‌روزی از امنیت مردم پاسداری می‌کند و با بیشترین تماس و ارتباط با مردم جزء معدود نهادهایی است که بیشترین خدمت را در بخش‌های مختلف به مردم ارائه می‌کند.
وی اضافه کرد: به فرموده مقام معظم رهبری سلامت فکر، سلامت عمل و سلامت اخلاق باعث افزایش اعتماد مردم به پلیس خواهد شد و ما این فرمان را چراغ راه قرار داده و در‌جای جای ناجا این اصل احساس می‌شود.
فرمانده انتظامی گلستان با تقدیر از همدلی و همراهی‌های مردم با انتظامی گلستان تصریح کرد: از شما مردم عاجزانه خواستاریم که در بخش‌های مختلف نرم‌افزاری و سخت‌افزاری پشتیبان پلیس باشید تا پلیس خدمتی در خور شان مردم را داشته باشد.

* روند رشد سرقت در گلستان با تمام مشکل‌های موجود ۳۰ درصد کاهش داشته است
دادگر گفت: در ابتدای سال رشد سرقت‌ها در بخش‌های مختلف ۳۶ درصد بود اما امروز رشد سرقت‌ها به ۶ درصد رسیده و روند رشد سرقت با تمام مشکل‌های موجود ۳۰ درصد کاهش داشته است.
وی اضافه کرد: در سال جاری در مرزهای استان با اقدامات شبانه‌روزی شاهد کمترین مسئله امنیتی بوده‌ایم.
فرمانده انتظامی گلستان گفت: در‌ حوزه امنیت اخلاقی شاهد کاهش کاهش جولان ولنگاری در تفرجگاه‌های استان بوده‌ایم.
دادگر بیان کرد: در حوزه فضای مجازی بیشترین پرونده‌ها مربوط به هتک حیثیت و مسائل اخلاقی و بعد از آن کلاهبرداری‌های اینترنتی و جرائم مالی بوده‌ایم و‌در این مدت ۹۲ درصد پرونده‌های پلیس فتا کشف شده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار