رئیس پلیس فتا استان گلستان با اشاره به اینکه هرگونه قدرت ‌نمایی و انتشار تصاویر رعب ‌آور با سلاح در فضای مجازی جرم است ازهم‌وطنان خواست: در صورت مشاهده صفحات مربوط به فروش و قدرت‌نمایی با سلاح ضمن مراجعه به سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir موارد را گزارش کنند.

قدرت‌نمایی و انتشار تصاویر رعب‌آور با سلاح در فضای مجازی جرم است

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس ‌فتا: سرهنگ ابراهیم پرسا، رئیس پلیس فتا استان گلستان در تشریح این خبر گفت: کارشناسان این پلیس در پی رصد فضای مجازی، با صفحه‌ای دریکی از شبکه‌های اجتماعی روبرو شدند که گرداننده آن اقدام به انتشار تصاویر حمل و نگهداری سلاح‌های گرم و سرد غیرمجاز می‌کرد که موضوع  در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین وظایف و مأموریت‌های پلیس فتا، برخورد با برهم زنندگان آسایش و امنیت شهروندان است که در این راستا کارشناسان این پلیس بلافاصله با انجام اقدامات پلیسی، گرداننده یک صفحه اینستاگرامی را که اقدام به انتشار تصاویر و نگهداری سلاح‌های گرم و سرد و ایجاد رعب و وحشت در فضای مجازی می‌کرد، شناسایی کردند.

این مقام مسئول ادامه داد: پس از شناسایی گرداننده این صفحه، موضوع به پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان منعکس و متهم دستگیر شد و در این خصوص تعدادی سلاح گرم و سرد شامل کلت کمری و سلاح شکاری غیرمجاز، کشف و توقیف شد که نهایتاً پرونده مربوطه و متهم جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ پرسا افزود: خرید و فروش سلاح و مهمات در فضای مجازی جرم بوده و پلیس فتا با رصد و پایش مستمر این فضا با اعمال غیرقانونی و هنجارشکنی‌ها در این فضا، با قاطعیت برابر قانون رفتار خواهد کرد.

وی گفت: امنیت و آسایش شهروندان مهم‌ترین اولویت پلیس است و از کاربران می‌خواهیم به قوانین و هنجارهای پذیرفته ‌شده و مقبول جامعه پایبند باشند.

رئیس پلیس فتا استان گلستان تصریح کرد: هرگونه قدرت‌نمایی و انتشار تصاویر رعب‌آور با سلاح جرم است و هم‌وطنان عزیز در صورت مشاهده صفحات مربوط به فروش و قدرت‌نمایی با سلاح می‌توانند با مراجعه به سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir  موارد  را گزارش  کنند. 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار