مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان با بیان اینکه آغاز امامت امام زمان با شهادت امام حسن عسکری (ع) همزمان است، گفت: بشریت و مسلمانان با امید به آینده زنده هستند و حیات مسلمانان به امید وابسته است.

مسلمانان با امید به آینده و ظهور امام زمان (عج) زنده هستند

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از تقریب، حجت الاسلام نورالله ولی نژاد در گفتگویی اظهار کرد: امام ‌حسن عسکری (ع) دوران سختی را در حیات خود سپری کردند زیرا حاکمان وقت با دیدن علائم و نشانه‌هایی فهمیده بودند که خداوند حجتی را برای زمین پیش‌بینی کرده که جهان را از ظلم ستم پاک می کند.
 
وی افزود: این منجی ظهور کرده و همه ظالمان را از بین خواهد برد و حکومت و عدل جهانی برقرار خواهد شد.
 
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان ادامه داد: به همین دلیل امام‌حسن عسکری(ع) دوران سختی را داشت زیرا همواره خود و خانواده‌اش تحت نظر بود که مبادا فرزندی به دنیا بیاید تا ظالمان را از بین ببرد.
 
ولی نژاد با بیان اینکه دوران امام حسن عسکری (ع) به دوران حضرت موسی (ع) تشبیه شده است، اضافه کرد: به نقل تاریخ، مادر حضرت ولی‌عصر هم ده‌ها اسم داشت تا شناسایی وی به راحتی انجام نشود، با این اوصاف دوران امام حسن عسکری (ع) بسیار سخت و طاقت فرسا بود.
 
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان تأکید کرد: به دلیل این فشارها، امام زمان (عج) را بعد از تولد جز عده خاص ندیدند.
 
ولی نژاد با بیان اینکه آغاز امامت امام زمان با شهادت امام حسن عسکری (ع) همزمان است، گفت: بشریت و مسلمانان با امید به آینده زنده هستند و حیات مسلمانان به امید وابسته است.
 
وی افزود: همه تلاش ها در راستای تعلیم دین، تفسیر قرآن، تشکیل حوزه‌های علمیه و مراکز دینی و فرهنگی و تربیتی همه و همه زمینه سازی برای ظهور و قیام حضرت (عج) است.
 
ولی نژاد بیان کرد: امروز همه از ستم ستمگران، ظلم ظالمان و از بی‌عدالتی زمامداران استکبار جهانی خسته شده و چشم به راه هستند تا دنیا را از این مشکلات نجات دهد.
 
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان اظهارکرد: امروز دشمنان با انقلاب اسلامی ایران و با متدیان دیگر کشورها در ستیز هستند و تصور می کنند با خیال واهی می‌تواند جلوی قیام حضرت ولیعصر (عج) را بگیرند اما نمی توان جلوی آن زندگی و قیام وعده داده شده را گرفت؛ آن منجی عالم بشریت به اذن خداوند قیام و جهان را از ظلم و ستم و بی عدالتی پاک خواهد داد.
 
وی گفت: در سطح استان برنامه های فراوانی توسط تشکل های دینی، هیئت های مذهبی، مداحان، علما، کانون های قرآنی و فرهنگی و طبقات مختلف اجتماعی پیش‌بینی شده است.
 
ولی نژاد بیان کرد: ویژه برنامه ها، هم مختص شهادت امام حسن عسکری(ع) و هم برای آغاز امامت امام زمان (عج) خواهد بود که با حفظ پروتکل ها و دستورالعمل های بهداشتی در استان اجرا می شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار