​حق شناس گفت: کار بازسازی مناطق زلزله زده رامیان توسط بنیاد مسکن در دست پیگیری است و برخی از تسهیلات و خدمات بلاعوض به واحدهای خسارت دیده اختصاص یافته است.

​آخرین جزئیات پرداخت تسهیلات بلاعوض به زلزله زدگان گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ «هادی حق شناس» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: امسال تقریباً یک هزار واحد مسکونی در شهرستان رامیان، آزادشهر، آق امام و مراوه تپه براثر سیل و زلزله تخریب شد.

 

استاندار گلستان ادامه داد: کار بازسازی این واحد های مسکونی با همکاری بنیاد مسکن در استان در دست اقدام است.

 

حق شناس در خصوص زمان واریز 15 میلیون تومان مبلغ کمک های بلاعوض برای افراد خسارت دیده از زلزله در مناطق شرق استان گفت: بخشی از این مبالغ از سوی بنیاد مسکن تخصیص یافته و برخی از اقدامات نیز برای جبران خسارت های مناطق سیل زده در دست اقدام است.

 

وی بیان کرد: در استان گلستان 22 هزار واحد مسکونی در سیل سال گذشته خسارت دیدند که بالغ بر 14 هزار واحد آن تعمیری و هفت هزار واحد آن احداثی بود.

 

استاندار گلستان بیان کرد: دولت چهار هزار و 800 میلیارد تومان برای جبران خسارت ناشی از سیل اختصاص داد که بخشی از آن در قالب تسهیلات و بخش دیگر در قالب کمک های بلاعوض بود.

 

حق شناس گفت: امیدواریم با تدابیری که اندیشیده می شود شاهد کاهش مخاطرات و خسارت ها در زمان بحران ها در استان گلستان باشیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار