حجت الاسلام دیلم گفت: ۵۳ عنوان برنامه در طول هفته وحدت در استان گلستان در نظر گرفته شده است.

​۵۳ عنوان برنامه در هفته وحدت برگزار می شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، حجت الاسلام «نورعلی دیلم» صبح امروز (سه شنبه 6 آبان) در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان اظهار کرد: تلاقی 17 ربیع الاول با 13 آبان فرصت بسیار خوبی است که به موضوع هفته وحدت و استکبارستیزی بپردازیم که خاری بر چشم دشمن است.

 

سرپرست مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور ادامه داد: نخستین هفته وحدت است که شهید سپهبد قاسم سلیمانی را در کنار خود نداریم و این شهید برای وحدت در عراق و سوریه تلاش کرد و به شهادت رسید و در طول این هفته به صورت کشوری برای هر روز یک عنوان مد نظر قرار داده شده است و به نام یک شهید نامگذاری کردند و روز نخست را به عنوان شهید سپهبد قاسم سلیمانی نام نهادند.

 

حجت الاسلام دیلم بابیان اینکه نشریه فرانسوی چندین بار به قرآن کریم اهانت کرده است، متذکر شد: هشتگ «من عاشق محمد رسول الله» هستم و تحریم خرید کالاهای فرانسوی از موضوعاتی است که در هفته وحدت به آن تاکید شده است.

 

وی افزود: قدس شریف قبله نخست برای همه مسلمانان به شمار می رود و مرجع برای همه مسلمانان است و در این هفته به این موضوع پرداخته می شود.

 

سرپرست مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور خاطرنشان کرد: 53 برنامه در هفته وحدت در نظر گرفته شده است و در هفته وحدت در تمامی شب ها صدا و سیما برنامه هایی را با محوریت وحدت برگزار می کند.

 

حجت الاسلام دیلم تاکید کرد: یادواره شهدا و تجلیل از خانواده شهدا، برگزاری همایش و برنامه ها برای دانش آموزان، بانوان، مدارس علمیه در هفته وحدت در نظر گرفته شده است.

 

وی افزود: حجت الاسلام «علی اکبر ابوترابی»، «سید مهدی حسینی، رئیس دانشگاه مذاهب کشور و حجت الاسلام لطفیان، دبیر شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت کشور  و  حجت الاسلام علم الهدا، مسئول دفتر تقریب دانشگاه آزاد اسلامی در این هفته مهمان استان گلستان خواهند بود.

 

حجت الاسلام دیلم افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا در برنامه ها و همایش از میزان مدعوین کاسته شده است و از ابزار رسانه در این ایام به کارگیری کردیم.

 

وی افزود: نشست های نخبگانی در گرگان و گنبدکاووس، مسابقه مقاله نویسی، اعزام مبلغین شیعه و سنی،  نواختن زنگ وحدت، افتتاح اتاق اقشار در مرکز بزرگ شمال کشور از دیگر برنامه هایی است که در این ایام در نظر گرفته شده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار