مدیرکل بنیاد گلستان با صدور پیامی میلاد ثامن الحجج حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) را به همه مسلمانان و شیعیان جهان به ویژه خانواده های شاهد و ایثارگر تبریک گفت.

پیام تبریک مدیر کل بنیاد استان گلستان بمناسبت میلاد با سعادت امام رضا (ع)

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایثار واحد گلستان؛ متن پیام اسرافیل وزیری به شرح ذیل است.
بسم الله الرحمن الرحیم
یازدهمین روز ذیقعده مصادف است با میلاد پر خیر و برکت هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت امام رؤوف علی بن موسی الرضا(ع) که میزبانی از ایشان افتخاری است که نصیب مردم ایران شده است، مردمی که همواره دوستدار اهل بیت و حافظ ارزش ها و آرمان های اسلامی بوده اند.
این روزها میهن اسلامی مملو است از عطر جان افزای محبت و کرامت اهلاین روزها و همزمان با میلاد مفخر کائنات، سرزمین ولایت، به ویژه استان گلستان مملو از عطر محبت و کرامت اهل بیت(ع) و شوق پرواز در سرای بارگاه ثامن الحجج است و در روز میلاد فرزند زهرای اطهر (س) مردم استان سر از پا نمی شناسند.
اینجانب ضمن تبریک این ایام میمون، مبارک و نورانی به محضر امام عصر (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و همه عاشقان و دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت در جای جای این کره خاکی و همچنین مردم قدرشناس استان علی الخصوص خانواده های معظم شاهد و ایثارگر، از خداوند بزرگ و بلند مرتبه برای همگان توفیق کسب فیض و بهره مندی بیش از پیش از دریای فضائل و کرامات این سرچشمه زلال رحمت الهی را مسألت دارم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار