برگزاری جشن ها کار دست مردم داد؛

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان از افزایش روند شیوع کرونا در استان خبرداد و گفت: شهرستان های بندرگز ، گرگان و مینودشت در وضعیت قرمز دارند.

فاضل: سه شهرستان درگلستان قرمز شدند/کرونا درحال افزایش است

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما، عبدالرضا فاضلشامگاه سه شنبه آخرین وضعیت کرونا در گلستانرا تشریح کرد و گفت:  در حال حاضر، روند ابتلاء به کووید ۱۹ در گلستان با افزایش مواجه شده و استان گلستان در وضعیت هشدار شیوع کرونا قرار دارد.

وی افزود: شهرستان‌های بندرگز، گرگان و مینودشت در وضعیت قرمز، آزادشهر، بندرترکمن، کردکوی و کلاله در وضعیت نارنجی و شهرستان‌های آق قلا، رامیان، علی آباد، گالیکش، گمیشان و گنبد در وضعیت زرد هستند.

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان تصریح کرد: در حال حاضر ۳۳۲ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند که از این تعداد، ۶۲ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه و ۲۵ بیمار به دستگاه ونتیلاتور متصل هستند.

وی بیان کرد: بیش از ۵۲ درصد از بستری‌ها شامل افراد بالای ۵۵ سال، ۴۱.۶ درصد افراد بین ۱۵ تا ۵۵ سال و حدود ۶ درصد هم افراد زیر ۱۵ سال را تشکیل می‌دهند.

فاضل گفت: متأسفانه آمار جان باختگان کرونا در گلستان به هزار و۲۱ فوتی رسیده است.

وی باردیگر از مردم خواست؛ با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک، حفظ فاصله اجتماعی و برگزار نکردن مراسم‌های دسته جمعی، ضمن مراقبت از خود و خانواده شأن، از کادر بهداشت و درمان هم حمایت کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار