معاون فرهنگی رسانه ای ارشاد گلستان :

احمد گلچین گفت : به جهت تردد خبرنگاران گلستانی در ایام کرونایی جهت انعکاس مطلوب اخبار در رسانه ها به آنها برگه تردد داده می شود.

خبرنگاران برای فعالیت در ایام کرونا برگه تردد دریافت می کنند

به گزارش گلستان ۲۴؛ احمد گلچین معاون فرهنگی ، هنری و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان در گفت و گو با این پایگاه خبری با تایید خبر فوق افزود : رسانه ها جزو اقشار مهم در کنترل و قطع زنجیره کرونا هستند و باید در صحنه باشند.

گلچین افزود : با موافقت استاندار گلستان در جلسه دیروز ستاد استانی کرونا قرار شد به خبرنگاران مجوز تردد داده شود تا بتوانند به امورات اطلاع رسانی خود برسند .

وی افزود : در این مدت اگر خبرنگاران جریمه هم بشوند با مساعدت نهادهای متولی ، پلیس راهور جریمه آنها را که در راستای فعالیت رسانه ای بوده ، خواهد بخشید .

معاون فرهنگی هنری رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان خاطرنشان کرد : خبرنگارانی که خواهان برگه تردد در ایام کرونایی هستند و می خواهند فعالیت رسانه ای و اطلاع رسانی داشته باشند به ارشاد استان مراجعه و کارت تردد بگیرند .

گلچین خاطرنشان کرد : همه باید در این ایام کرونایی همدل باشند تا بتوانیم از این برهه حساس که سلامت مردم در خطر است عبور نماییم .

 

ارسال نظر

آخرین اخبار