بستانی گفت: به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی، مسابقه کتابخوانی با مشارکت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان گلستان با عنوان «رفیق من کتاب» در حال برگزاری است.

مسابقه کتابخوانی «رفیق من کتاب» در حال برگزاری است

به گزارش گلستان ۲۴؛ «میلاد منصور بستانی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی، مسابقه کتابخوانی با مشارکت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان گلستان و کانون فرهنگی هنری طنین گرگان با عنوان رفیق من کتاب از کتاب سه دقیقه در قیامت انتخاب و در حال برگزاری است.

 

مجری برگزاری مسابقه رفیق من کتاب افزود: این مسابقه به عنوان چندمین برنامه مسابقه کتابخوانی است که در سال های اخیر برگزار می شود.

 

وی ادامه داد: در دوره های قبلی مسابقات از کتاب امام رضا (ع) مظهر رافت و رحمت و همچنین دوستی با نهج البلاغه برگزار شده است که برای این دوره و امسال کتاب سه دقیقه در قیامت برای این مسابقه انتخاب شده است.

 

بستانی در خصوص علت نامگذاری رفیق من کتاب، اظهارداشت: کتاب به عنوان تاثیرگزاری در روشنگری و تفکر در انسان شناخته می شود و طبق حدیثی از پیامبر گرامی اسلام (ص) که فرمودند یک لحظه تفکر از 70 سال عبادت بالاتر است و از طرفی انسان بهترین ها را در رفیق خود مشاهده و رفیق است که همچون آینه باعث بهبود رفتار و عملکرد می شود، عنوان رفیق من کتاب برای این دوره انتخاب شده است.

 

وی با اشاره به انتخاب کتاب سه روز در قیامت برای این مسابقه، گفت: در این کتاب از زبان یکی از جانبازان مدافع حرم  تجربه نزدیک به مرگی را که داشته بیان شده است.

 

بستانی افزود: جنبه تذکری این کتاب به عنوان یکی از دلایل انتخاب این کتاب برای مسابقه است که با توجه به حجم کم کتاب تاثیرات بسیار خوبی رو در خوانندگان کتاب می گذارد.

 

وی خاطرنشان کرد: این مسابقه به صورت کشوری برگزار می شود که علاوه بر اهالی استان گلستان در حال حاضر از شهر های اراک، مسجد سلیمان، گناباد شرکت کننده در این مسابقه داریم.

 

بستانی به همه خانواده ها توصیه کرد: تا ضمن مطالعه این کتاب و تاثیر آن روی اندیشه و اجر معنوی کار از جوایز ارزنده ای که برای برگزیدگان در نظر گرفته شده است بهره مند شوند.

 

وی گفت: علاقمندان برای شرکت در مسابقه کانالی در شبکه اجتماعی ایتا به آدرس @rafighe_man جهت دریاقت اطلاعات بیشتر و شرکت در مسابقه مراجعه کنند.

 

بستانی افزود: همچنین لینک tlinks.ir/rafigheman برای افرادی که شبکه اجتماعی ندارند برای دسترسی راحت تر به این مسابقه در فضای مجازی تعبیه شده است.

 

به گفته وی، شماره تلفن 09117553862 در شبکه های اجتماعی نیز برای ارتباط سریعتر با برگزار کننده فراهم شده است.

 

بستانی یادآور شد: در ضمن لازم به ذکر است که فایل متنی و صوتی کتاب در کانال و صفحه سایت مسابقه برای دسترسی راحت تر علاقمندان قرار گرفته است.

 

وی ادامه داد: با توجه به شیوع بیماری کرونا در کشور و نیاز به حفظ سلامت بیشتر هم وطنان عزیز و سفارش به در خانه ماندن فرصت مناسبی برای مطالعه است و همچنین استفاده از بستر فضای مجازی برای این امر، لذا به همین جهت بسترهای فضای مجازی برای شرکت در این مسابقه برای همه افراد فراهم شده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار